Annons:
Etiketterpapperspysselscrapping
Läst 7564 ggr
FerretCrow
5/30/08, 1:07 AM

dop kort

hej hej.

någon här som gjort några inbjudningskort till dop som skulle vilja visa så jag kan få lite inspiration?

Annons:
pingu_123
10/13/08, 12:53 PM
#1

Jag har gjort Dopkortsinbjudan till min syrras dop med hennes lille son. Det va riktigt roligt att göra. Men det kanske är för sent att visa nu!

hör gärna av dig.

FerretCrow
10/14/08, 2:38 AM
#2

ja det är lite sent lyckades faktiskt få ihop några skapliga kan visa då jag tage kort på dom men tack iaf=)

CarolineO
10/14/08, 9:54 AM
#3

#1   Du får gärna visa ändå :-D   Alltid skoj att se vad andra har gjort och få inspiration!

shettis-j
10/14/08, 4:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Såhär gjorde jag ett kombinerat dop och bröllopsinbjudningskort! Hoppas det kan hjälpa någon annan i samma situation =)

shettis-j
10/14/08, 5:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Insidan hade jag inte tid att jobba så mycket med så den fick bli såhär enkel. Tog en text från en rim och ramsbok vi fick som gåva från biblioteket till den nyfödde.

pingu_123
10/14/08, 8:37 PM
#6

Det va jättesnyggt.. Måste tagit tid attt göra flera stycken, för jag antar att det vart en del! Cool

Annons:
shettis-j
10/16/08, 11:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Tack! Ja det blev väl närmare 30 st…
Observera att det guldiga nätpappret är handrivet, även på ytterkanterna som var alldeles raka fick jag riva för att det skulle se snyggt ut. Jag hade nog sparat endel tid om jag haft en såndär rivlinjal som jag sett i hobbykatalogerna =)  Guldig och fin om fingrarna blev jag också. Handarbete i allra högsta grad…

Men nu är jag fast - kan inte låta bli att tillverka egna kort till höger och vänster. Skulle även vilja scrapa bröllopsalbumet - men det känns svårare…

Får väl passa på att visa det gratulationskort jag gjorde till grannens bröllop Tungan ute

CarolineO
10/17/08, 9:59 AM
#8

#7  Klart du ska prova på att scrappa! Om du är såhär duktig på att göra kort är jag övertygad om att det också går bra =0)

shettis-j
10/23/08, 1:10 AM
#9

#8 Tack Caroline. Ja jag borde väl göra det - men då skulle jag helst vilja sitta mitt i en hobbybutik med alla olika material man kan tänkas behöva nära tillhands. Jag kan nog inte bestämma LO sådär i förväg - suck… Och hur ska jag veta vilka bilder som ska vara större i förväg och, och, och =) Jag blir alldeles matt - men jag måste väl göra ett försök. Öppnar väl en egen tråd när jag är på G om jag behöver tips och hjälp från alla andra pysselproffs.

Upp till toppen
Annons: