Annons:
Etiketterpapperspysselscrapping
Läst 5052 ggr
Guldgruvans1
2008-11-28 14:00

Egengjorda tavlor?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon här som gillar att göra egna istället för att köpa?

Själv tröttnade jag på våra gamla och gjorde en egen med tidningsutklipp.

Annons:
CarolineO
2008-11-28 15:51
#1

Snyggt!
Jag tog också tidningspapper, fast vanligt med text på och spände upp på underlag… Blev jättesnyggt! Sen kom en kompis & hälsade på & blev förtjust, så hon fick dem   :-D

shettis-j
2008-12-02 11:56
#2

Snyggt!! Det kanske man skulle testa… Våran tidning publicerar en liten remsa med klipp från dagens datum fast ett annat år ex 50-talet. Det borde bli snyggt att göra något av.

Nu skulle jag ju vilja se dina tavlor Caroline för att få lite inspiration… typiskt att du gett bort dom Gråter

catlins
2008-12-03 22:28
#3

Jättefint!

Jag saknar stora saker att sätta på väggarna i vardagsrummet som (tyvärr) går i i vinrött och naturvitt. Det är alltså delade tapeter, vinröda halva väggen nedan, en bård och sen naturvit ovanför.

Så svårt att hitta ngt snyggt till den, har letat och givit upp men nu kanske ngn av er här kan tipsa om något bra? Har fått upp en tavellist på en av väggarna men inte ens den har jag ngt som passar att ställa på.

Det är så opersonligt vårat vardagsrum att jag tom avstår från att vara där inne..då är det illa och nya tapeter finns det inte råd till. Svårmöblerat är det oxå då det är avlångt och en dörröppning i mitten.

Besök mig gärna på Ronias matte

CoolCat-1
2008-12-06 00:20
#4

Men kan du inte bara köpa lite färg å måla om? Den är väl inte lika dyr som att tapetsera om!

Lycka till!

catlins
2008-12-06 04:58
#5

#4

Jo jag la in både bilder och förslagsfrågor i sajten "hemmet" och har fått massor av tips. Färgen ska påbörjas imorgon då jag till o med hade sån tur att jag kom över gratis färg Glad

Besök mig gärna på Ronias matte

jaghetersophia
2008-12-31 16:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag har målat egna tavlor. kanske inte syns så mycket men möstren är rep som jag lagt på och även lite pärlor så det blir 3d-effekt :)

Annons:
Friida
2009-01-01 19:15
#7

#6 jättefina!

jaghetersophia
2009-01-02 14:50
#8

Tack :)

[BonnieL]
2009-01-03 10:41
#9

Era tavlor var jätte fina, jag ska nog också göra en sån med tidningsurklipp, fast i blåa nyanser :D

Frida
2009-01-03 23:24
#10

#6 Fräcka!

Har uppdaterat min skryttråd (Made by Tramptass) med en bild på mina numera gamla egengjorda tavlor. Vet att jag har lagt in bilden här någonstans innan men det var lättare att göra på detta vis.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Upp till toppen
Annons: