• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen ArtClaySilver/ Lera Barnpyssel Bildgalleri Glas/Porslin Handarbeta/Textil/Virka/Sticka
Julstrumpor
1 svar

Eda
17:11
Sybågar?
9 svar

Marinas Mix
2019-05-15
Virkad hatt åt emun.
14 svar

Rhonda
2018-04-13
Amigurumi. Får
5 svar

Rhonda
2018-04-12
Amigurumi. Elefanten från '5 myror är fler.......'
12 svar

Rhonda
2018-04-11
Amigurumi. Tax.
6 svar

Rhonda
2018-04-05
Amigurumi. Liten kanin i huvtröja.
6 svar

Rhonda
2018-04-03
Virkat gosedjur. Kanin
2 svar

Rhonda
2018-03-21
Virkad filt till en vovve.
5 svar

Rhonda
2018-03-09
Amigurumi. Kyckling
2 svar

Rhonda
2018-03-08
Amigurumi. Stor kanin
2 svar

Rhonda
2018-02-09
Mitt handgjorda hobbit-hus!
8 svar

malinniemi
2018-02-06
Virkad pepparkaksgubbe
12 svar

Rhonda
2018-01-24
Jag byter till Pyssel iFokus
1 svar

Rhonda
2018-01-24
Amigurumi bläckfisk flicka
6 svar

Rhonda
2018-01-24

Nästa »

Husmorstrix och tips Korsstygnsbroderier Kurser/Utbildningar/Mässor Kört fast? Råd och tips Ljus Mixed Media Målarböcker för vuxna Månadsteman Mönster OT (Off Topic) Om sajten och iFokus Papperspyssel/Scrapping Pixelart PRP Pyssel till våra djur Smycken Tvålar och skönhet Utomhuspyssel Återvinning & Budget Utmaningar Cafe 60+ Tekniska prylar

Egna pärlor av papper

Det går att göra egna pärlor på många olika sätt och av många olika material. Dessa är mycket lätta att göra. Läs mer »

Dockornas lekplats

Även dockorna kan vilja ha bra utrustning på lekplatsen. Då kan man göra grejorna av prp. Läs mer »

Nallar av prp

Någon gillade mina nallar och bad mig skriva en artikel om dem och hur man gör dem. Då passade jag på att göra några nya figurer också. Här är de. Läs mer »

Kul med bollar av pärlor del 2

Det är så lätt att göra en boll av 90 pärlor. Grundmönstret kan sen varieras på många olika sätt. Här får du lära några. Det är lättast om du redan kan göra en boll av 30 pärlor. Läs mer »

Kalas med PRP

Man kan göra så många trevliga och personliga saker av prp till en fest. Här får ni några tips. Läs mer »

Hur du bygger en kaninbur

Vi har nyligen avslutat vår bygge av kaninburar här på Månskensfarmen. Det var inte så svårt och jag tänkte dela med mig av hur vi gjorde. Läs mer »

Pynta till påsk med prp

Det är både lätt och roligt att göra påskpynt av prp (plaströrpärlor). Här får du se lite av allt man kan göra. Läs mer »

Hylla av karamellburkar.

Här visar jag hur jag gjorde en hylla till småsaker. Den är gjord av 7 runda karamellburkar. Läs mer »

Prp, information

Eftersom det numera finns flera märken av plaströrpärlor och jag skriver om (och ibland testar) olika märken, har jag valt att förkorta plaströrpärlor till prp. Redan på stenåldern användes rörpärlor. De var då av naturmaterial, fågelben, snäckor eller annat från naturen. Läs mer »

Kul med bollar av pärlor 1

Det är så lätt att göra en boll av 30 pärlor. Grundmönstret kan sen varieras på många olika sätt. Här får du lära några. Läs mer »

Purrfect Punch

Purrfect Punch var populärt i mitten av 90-talet och jag köpte mitt första kit på en marknad. Läs mer »

IFokusfågeln - vinnaren på Pyssel

På Pyssel har nu april månads vinnare i tävlingen röstats fram. Bruhns fyndiga påskpresentskyckling fick flest röster. Läs mer »

Påsktävling 2014

Vi har en tävling på Pärlpyssel och Pyssel. Det gäller att hitta påskkycklingar med texten Påskkyckling till tävling 2014 Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Mouncey petades från VM för att hon är trans
  • Nytt hem till undulat
  • Behöver hjälp!!
  • 10-månaders skriker vid matbordet
  • Vad har du för frisyr idag #7
  • Dagens runda
  • Benbuljong för hälsan
  • Julstrumpor
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen