Annons:
Etikettbarnpyssel
Läst 660 ggr
Rwawr
4/1/19, 12:27 PM

Pyssel för 3 åring

Behöver tips på olika pyssel som en tre åring pallar med och inte tröttnar efter 5 sekunder. 😂 Vi har flyttat till ny kommun och därmed inte fått en förskoleplats förrän i höst.. nu har det gått 2 veckor och känns som att min fantasi är slut vad gäller pyssel för honom. Bomba mig med alla olika förslag som skulle kunna testas! Kanske inte gärna sånt som man måste storshoppa inför då butik inte finns i närheten.

Annons:
Uppkatten
4/1/19, 12:46 PM
#1

Har du provat att googla på t ex "pyssel förskola" på pinterest.se?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Emo
4/1/19, 1:00 PM
#2

Har du kollat de trådar som ligger under Barnpyssel här till vänster? Där borde finnas mycket, som passar även en treåring.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Rwawr
4/1/19, 1:03 PM
#3

#1 ja mycket känns för komplicerat och skulle bli jag som gör allt.. 😂 #2 Använder bara appen så nej. Vill hellre ha saker samlat i min egen tråd än att gå igenom sida efter sida.

Uppkatten
4/1/19, 1:10 PM
#4

#3 OK, jag jobbar själv inom förskolan och hämtar regelbundet tips och inspiration från Pinterest 🙂.

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Rwawr
4/1/19, 3:53 PM
#5

#4 Kanske bara är jag 😂 får kolla igen.

Upp till toppen
Annons: