Annons:
Etikettutmaningar
Läst 590 ggr
Emptymoment
2018-10-19 06:42

Någon som kan tillverka en mask?

Hej alla :)

Kort fråga, är det någon här som besitter kunskapen att kunna tillverka en mask(till ansiktet) i valfritt materia åt mig😇? Naturligtvis så hållbart som möjligt.  Jag betalar självklart och är villig att betala en del för att arbetet skall kunna påbörjas.

De enda krav jag har är att det ska se ut som det referensmaterial jag har och att den skall gå att bära på ett någorlunda bekvämt sätt.

Vid uppvisning av masken så kommer jag att berätta och hänvisa till tillverkaren om så önskas av denne, för att få fler eventuella kunder osv.

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

Annons:
HC Design
2018-10-19 10:13
#1

Det finns ett bra material som heter worbla som är kanon till bland annat masker.

Emptymoment
2018-10-19 12:23
#2

#1 Problemet är att mina händer inte är bra till något kreativt 🤪 men tack!

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

HC Design
2018-10-19 15:36
#3

Ajdå, ja då blir det ju svårt :/ Jag hade kanske kunnat hjälpa dig men det är svårt att få till bra passform utan en mall dvs ditt ansikte. Jag bor en bit utanför Malmö så bor du i närheten hade vi kanske kunnat lösa det.

Emptymoment
2018-10-19 15:51
#4

Ja mina händer är verkligen inte gjorda för att skapa :p Tack det var snällt av dig ett erbjuda,men det är 50-60 mil mellan oss, så det skulle bli en lite för lång promenad🤪 Det enda jag kan ge dig är ju ansiktsmått men jag kan tänka mig att det är svårt utan en mall. Tack för att du tog dig tid att svara och komma med tips på material i alla fall.

Trevlig helg!

That body doesn´t have a Monado anymore, who knows how much life it´s got in it?

Upp till toppen
Annons: