Utmaningar

Någon som kan tillverka en mask?

2018-10-19 06:42 #0 av: Emptymoment

Hej alla :)

Kort fråga, är det någon här som besitter kunskapen att kunna tillverka en mask(till ansiktet) i valfritt materia åt migOskyldig? Naturligtvis så hållbart som möjligt.  Jag betalar självklart och är villig att betala en del för att arbetet skall kunna påbörjas.

De enda krav jag har är att det ska se ut som det referensmaterial jag har och att den skall gå att bära på ett någorlunda bekvämt sätt.

Vid uppvisning av masken så kommer jag att berätta och hänvisa till tillverkaren om så önskas av denne, för att få fler eventuella kunder osv.

Do I need a reason? It´s just an easy cure for the tedium of being.

We will destroy the one responsible for this world. And we will destroy all the humans who live by his mercy.

Anmäl
2018-10-19 10:13 #1 av: HC Design

Det finns ett bra material som heter worbla som är kanon till bland annat masker.

Anmäl
2018-10-19 12:23 #2 av: Emptymoment

#1 Problemet är att mina händer inte är bra till något kreativt Galen men tack!

We will destroy the one responsible for this world. And we will destroy all the humans who live by his mercy.

Anmäl
2018-10-19 15:36 #3 av: HC Design

Ajdå, ja då blir det ju svårt :/
Jag hade kanske kunnat hjälpa dig men det är svårt att få till bra passform utan en mall dvs ditt ansikte. Jag bor en bit utanför Malmö så bor du i närheten hade vi kanske kunnat lösa det.

Anmäl
2018-10-19 15:51 #4 av: Emptymoment

Ja mina händer är verkligen inte gjorda för att skapa :p Tack det var snällt av dig ett erbjuda,men det är 50-60 mil mellan oss, så det skulle bli en lite för lång promenadGalen Det enda jag kan ge dig är ju ansiktsmått men jag kan tänka mig att det är svårt utan en mall. Tack för att du tog dig tid att svara och komma med tips på material i alla fall.

Trevlig helg!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.