Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 973 ggr
ivanhoe81
5/30/18, 7:46 PM

Ytterligare en ot-tråd

Håller på i lägenheten och är glad att jag inte öppnat några fönster i lägenheten än för det är mycket svalare inomhus än utomhus även om jag tycker att det är för varmt inomhus Men jag håller på med hyllor så jag kan få upp mina filmer någonstans Men på tal om värmen så tycker jag att det borde sitta en ac i lägenheten då jag har problem med värmen och det har varit 30 grader i skuggan idag, hade inte frysen varit för liten så hade jag krypit in i den

Annons:
beem
5/30/18, 8:37 PM
#1

Jag rekommenderar då en golvfläkt. Det än otroligt effektiv. Vi köpte den på Jula och är jättenöjda. Det bli verkligen svalt när man kör den.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

ivanhoe81
5/30/18, 8:52 PM
#2

Jag har redan 2 golvfläktar riktade mot mig just nu men jag som går i tshirt eller tunn långärmad tröja när alla andra går runt och fryser trots dunjackor etc så är redan 15 grader för varmt

beem
5/30/18, 10:07 PM
#3

#2 Ja då är det inte lätt att lösa.🙂


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Emo
5/31/18, 4:39 AM
#4

Visst är det skönt att kunna kyla ner bostaden med en sådan apparat, men det kostar ju en hel del. Min vovve kör upp mig vid 4tiden på morgonen och då är det svalt ute. Jag öppnar då så jag får in den friska morgonluften och kyler ner inomhus. Just nu är det bara 13,4 grader ute, så det gör nytta och sparar på den dyra strömmen.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

ivanhoe81
5/31/18, 11:17 AM
#5

För mig är elkostnaden somma oavsett hur mycket eller lite jag brukar (ingår i hyran) Kollade hur varmt det varit som lägst i natt och termometern visade 18 grader som lägst inatt och det är fortfarande varmt

Upp till toppen
Annons: