Annons:
Etikettfrågor-o-svar
Läst 1095 ggr
Pyttelite
2018-02-24 12:00

Efterlysning - Tips på decoupage på blomkrukor!

Hej alla pysselvänner!

Jag är Sajtvärd för Krukväxter iFokus och har just nu snöat in på dekorationer av blomkrukor. Jag kommer att skriva en liten artikel/inlägg om decoupage. Det verkar vara en så rolig teknik men jag har ingen som helst egen erfarenhet av den.

Behöver artiklar och faktagranskning om decoupage

Min artikel kommer att var ytlig och hänvisa till lite olika källor inklusive Youtube  men om det är någon här från Pysselvärlden som vill skiva ett mer mustigt inlägg eller komma med tips eller faktiskt förekomma mitt inlägg är ni varmt välkomna!

Jag har sett att det redan finns lite material om detta på denna sajt men just nu letar jag efter nyskrivet och nya tips men jag kommer naturligtvis även att tipsa om denna sajt och de inlägg som redan finns här.

Blomkrukan ett bra testobjekt

För den som inte har så händiga fingrar är ju en terrakottakruka en lagom utmaning. I värsta fall kan den krossas och användas till dränering för nyplanteringar om det skulle gå helt åt skogen så tipsa gärna om andra metoder man kan ta till för att dekorera sina blomkrukor.

Tack på förhand!


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Annons:
Pyttelite
2018-02-24 12:58
#2

Tack för alla länkar jag ska studera och hänvisa vidare!

Jag kommer själv att skriva en artikel men kom gärna med tips även på krukväxtsidan om inte annat för att göra reklam för att det finns mer att hämta på Pysselsajten! 🙂.


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Emo
2018-02-24 14:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Gillar du dessa praktiska krukväxter?

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Pyttelite
2018-02-24 16:06
#4

Vilka fantastiska skapelser!

Tänk vad man kan göra med pärlor. Det är roligt att man kan göra så mycket mer än bara en "tavla".

Ska kanske skaffa mig en sådan där kaktus. Den kommer garanterat inte att explodera som min alldeles egna gjorde för ett tag sedan. 😃


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Upp till toppen
Annons: