Annons:
Etiketttekniska-prylar
Läst 1541 ggr
Daspunner
1/9/18, 11:34 PM

Drönarpilot söker pysselpryl (tror jag det är iaf)

Tjena allihop!

David heter jag och håller på o bygger på o bygger en drönare. Till ramen som jag beställt ingår ingen toppkåpa och det ser rätt tråkigt ut. Har kikat runt lite och en annan kille har kommit på en rätt cool lösning. Han använde sej av nån slags gjutform som han anpassade så att den passade hans drönare. Prylen säljs runt påsk men vad exakt man häller i formen har jag ingen aning om. Kan ju inte vara bakning, den hade nog smält i ugnen. Problemet är att han bor i USA och jag hoppas på att hitta liknande här.

Drönaren med monterad kåpa.

Är det nån som sett en sån här eller liknande? Har funderat på de transparenta påskägg fyllda med godis som säljs runt påsk också men problemet är att de är i hårdplast o lätt spricker men den på bilderna ovan  verkar vara  i sån plast att det ger efter och kan klippas o anpassas.

Nedan är länk till killens sajt om vidare intresse finns:

javascript:nicTemp();

Tusen tack påförhand!

/Dave

Annons:
Daspunner
1/9/18, 11:37 PM
#1

Ehh formateringen blev ju helknasig och jag vet inte hur jag ändrar. Själva länken jag nämnde dyker upp om man klickar på texten "javascript:nicTemp();"

/D

ivanhoe81
1/10/18, 5:10 AM
#2

Det han använder verkar vara en form för stora chokladägg eller form för cupcakes om man söker på google på Pan of easter egg Sedan gissar jag på att det ev kan vara polyester som kåpan är gjord av men jag kan inte säga exakt vad det är

Upp till toppen
Annons: