Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 809 ggr
Torparmor
2/22/17, 6:50 PM

Täta lådor för blandade pysselgrejer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni pysselfantaster några bra förslag på lådor åt oss. Har kollat på Ikeas sortiment men de enda som skulle passa storleksmässigt består av papp och dessa lådor blir inte tillräckligt täta. Bilden visar något av det som är framme på bordet just nu

Vi har ett skåp med två hyllor 25 cm djupa, 74 cm långa och 34 cm mellan hyllorna. Vi behöver täta lådor ev stapelbara för att samla diverse användbart smått pysselmaterial oftast återanvända grejer. Eftersom materialet måste flyttas till annat rum när det ska användas behövs någon form av lådor.

Playdoo, mindre burkar med färg, mindre träbitar, ögon,  klistermärken, lim av olika typ, små leksaker, lock, piprensare, ej fungerande pennor od behöver förvaring. 

Pärlor, papper,  kritor, pennor, tyg och sygrejer har vi annan plats för.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Annons:
Marinas Mix
2/22/17, 6:55 PM
#1

Kan godisaskar vara något, sådana kan man få gratis i affären, om man har tur och träffar på rätt person.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
2/22/17, 8:04 PM
#2

Jag har också det mesta i sådana burkar. Det finns många i olika storlekar och de flesta är gratis. Man diskar dem och använder dem själv i stället för att kasta dem.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Torparmor
2/22/17, 9:09 PM
#3

Tack för tipsen. Vore ju toppen - vi gillar verkligen återbruk (som kanske sågs på bilden med pysselmaterial).

Jag får kolla på vår Konsumaffär. Tror vid eftertanke att jag sett sådana lådori tave vid ingången nån gång.  Jag fick champinjonlådor för ett par år sen när jag behövde till mina odlingar. Det kostade för dem att slänga lådorna, så de blev glada.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

anki1
2/23/17, 12:42 PM
#4

Runda kakburkar som man köper kakorna i. stora glasslådor.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Torparmor
2/24/17, 8:11 AM
#5

Tack Anki1 

Runda kakburkar används att samla torkad kaffesump i (för halkbekämpning och som täckning i rabatterna). Tyvärr köper vi sällan glass i stora lådor typ BigPack, men det finns några kvar sen förr som används för diverse småleksaker.


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Upp till toppen
Annons: