Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 862 ggr
Marinas Mix
7/20/16, 5:28 AM

Pokemon GO

Någon som hakat på detta nya spel?
Har fått en hel del statusuppdateringar från vänner på FB, som snackar om detta. Låter lite skoj.
Är det värt att testa, eller blir man så totalt uppslukad av spelet att man missar, vyerna man passerar i jakten på dessa krabater?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
Honestyisdead
7/20/16, 6:03 AM
#1

Efter min väninna fick besök i trädgården så ser jag spelet som en sjukdom 😃

Marinas Mix
7/20/16, 7:37 AM
#2

Jag läste någonstans på nätet att det var en person som försökte bryta sig in i en lägenhet, klockan var tre på morgonen, för att det fanns en pokemon därinne. Då har det gått för långt tycker jag, men om folk kommer ut och rör på sig och letar, så är det väl okej, men det finns ju alltid risken att det går överstyr.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Honestyisdead
7/20/16, 8:48 AM
#3

Att det ska behövas teknik för att folk ska ut och röra på sig 🤔

Emo
7/20/16, 9:49 AM
#4

Lagom är bäst. Verkar vara ett roligt sätt att "promenera". 😉

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

ivanhoe81
7/20/16, 3:12 PM
#5

Inte ens detta spelet skulle få mig att gå ut och röra mig jag är en förslöad soffliggare

Lojs
7/22/16, 11:59 PM
#6

#0 Man behöver inte missa vyerna, man kan gå med telefonen i fickan, om det dyker upp något så surrar den till. =) Du kan ju alltid testa, det är ju gratis. =)

#2 Den personen har ju missuppfattat spelet, kan man se pokemonen så kan man även fånga den från den positionen man är på och radien är rätt stor, finns ingen anledning att ta sig till dumma ställen. 

#3 Tja, nu går ju många ut och går ändå, mina hundpromenader har blivit mycket roligare sedan spelet kom, jag gick alltid med en podcast i öronen innan, men nu kan jag gå ändå utan att vara uttråkad.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
anki1
7/23/16, 9:15 AM
#7

Tycker det blir farliga situationer, när folk går och kör som frånvarande. Det finns folk som kör bil och spelar.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

anki1
7/25/16, 8:28 AM
#9

Ja, så kan det gå. Och helt rätt tycker jag. bilkörning och kolla mobilen hör inte ihop.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

[Rhonda]
7/25/16, 1:06 PM
#10

Har nyss sett mina första Pokémon Go spelare. En man med sin lille son (ca 9år) gick förbi här o sedan nästan direkt vände dem för att vända på sig igen o fortsätter. Jag ropade över balkongen om det var PGo de höll på med. Då sade jag till honom att ni inte ska inte springa runt i trädgårdar eller försöka ta er in i lägenheter.

Nej,nej sade han det skulle jag aldrig göra.

Det var skönt att höra tycker jag.

Upp till toppen
Annons: