Annons:
Etiketterpapperspysselscrapping
Läst 880 ggr
sammy78
2016-04-25 12:00

Var köpa A5 pärmar ?

Hej !

Någon som vet var man kan köpa A5 pärmar ? ( inte online, utan i någon butik)

Behöver tips på köpställen !

Tacksam för hjälp/tips!

Annons:
Niwa
2016-04-25 13:44
#1

Har inte vissa bokhandlar sådana vanliga pärmar till papper?

Hälsa gärna på mig på Facebook.

sammy78
2016-04-25 22:49
#2

Tack för svar !

Hittar inga i de bokhandlar jag har nära :(

Ingen annan som vet ?

Eda
2016-04-26 07:37
#3

Hej!
Du har inte skrivit var du bor, men jag skulle tro att Office Depot  (f.d. Svanströms) säljer sådana i butik. De har åtminstone svarta A-5 pärmar på sin hemsida http://www.swedoffice.se/search.php?search=p%E4rm+A5&x=17&y=26

I Nordins pappershandel i Stockholm (Söderhallarna) köpte jag A5- pärmar för något år sedan.

Lycka till!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

sammy78
2016-04-28 12:23
#4

Har en Office Depot rätt så nära …. men "får" man handla som privatperson hos dem … trodde att dem bara var för företag ? Kan man köpa enstaka saker hos dem ?

Bor i Malmö området ! :)

Eda
2016-04-28 13:42
#5

Det går fint att handla som privatperson.
Nu vet jag inte var du bor i Malmö, jag ringde nyss till Skomakareg 9 i Malmö, de hade A-5 pärmar.

Förslag ring själv den butik du bor närmast och fråga, tel.numren hittar du om du går in på Google och söker på office depot malmö alternativt Eniro eller Hitta.se

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: