Annons:
Etiketteråtervinningbudget
Läst 2287 ggr
anki1
2015-02-13 12:57

Bältesväska av ett par gamla jeans

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Av ett par uttjänta jeans, valde jag ut den framficka jag ville ha. . Sen  klippte jag bortlinningen delvis, vände jag byxan ut och in, och ritade runt den ficka jag skulle klippa efter. . klippte till ett bakstycke av ena benet. sydde på det med enkla tråckelstygn. Sen kom jag på att om jag sydde i ett foder kunde jag få en bättre väska sagt och gjort. då fick lag lossa linningen fån framsidan och sy på den på bakstycket.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Annons:
Emo
2015-02-13 13:24
#1

Fiffigt.

Du som irriteras av bildväxlingen kan klicka på bilden så stannar hoppandet och du kan klicka på pilen på sidan för att själv växla till nästa bild, så hinner du se vad som finns på de olika bilderna.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Sindri
2015-02-13 16:36
#2

Kanonfint! Var det jeansen som var för stora? Vad gör du av resten?

Jag har nyligen sytt en bältesväska, men borde göra fler. Gillar inte handväskor och trivs inte i byxor. Är helt beroende av fickor, vilket inte alla kjolar och klänningar har.

anki1
2015-02-13 20:56
#3

jeansen var slut som jeans, jag hade kortat dom tidigare och sytt in benen på insidan. Nu gick sömmarna upp där jag sytt. så nu blev det en liten väska av den. resten går det nog att göra mer av. Det finns en framficka kvar och 2 bakfickor. kan nog bli lite. en liten del av ett ben ska nog bli en liten nålbok för mina pärlnålar. jag tror jag har någon bit mjuk magnet att sätta som stängning. Insidorna får bli av nån uttjänt trikå.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Marinas Mix
2015-02-15 17:46
#4

Tjusigt. Återvinning är superbra.👍

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Upp till toppen
Annons: