Annons:
Etiketterhandarbetetextilvirkatstickat
Läst 949 ggr
Cochon
1/5/15, 10:18 PM

Förpacka? Hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej, några av er har säkert sett att jag har börjat med att göra temari bollar. Nu är det så här att jag väldigt gärna skulle vilja sälja dessa och behöver därför ha en bra lösning på förpackning. Jag har själv funderat på en liten "låda" som är ca. 10x10x10 med ett lock. Någon som vet var man skulle kunna köpa sånna? Eller har någon annan ett annat förslag mottages det gärna! Kanske något man kan göra själv? :-) //:Nanna

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
yeahsica
1/5/15, 10:52 PM
#1

1. Wow! Aldrig sett sådana bollar innan. Nu fick jag något att googla ;)

2. De enda ställena jag känner till som man kan köpa packmaterial i mängder från är sådana som riktar sig mot företag. Hittade till exempel Rajapack som säljer små vita kartonglådor i 10x10x10 cm och även 12x12x12 i vanlig "kartongfärg". Har ingen aning om hur bra eller seriösa de är att beställa ifrån dock. Finns säkert andra liknande företag som säljer lådor också :)

Emo
1/6/15, 5:57 AM
#2

Jag skulle rådi dig att börja med att modifiera vanliga förpackningslådor, för att inte köpa på dig för mycket innan du sett om det går att sälja tillräckligt många. Kolla portot också.
Har du inte tillräckligt med smålådor att modifiera, så fråga i några affärer. Många är glada för att bli av med använt förpackningsmaterial.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Cochon
1/6/15, 10:05 AM
#3

#1 Tack så mycket! :-) Den 12x12x12 verkade vara väldigt bra, ska fundera över den. :-) #2 Smart! Ska försöka prova göra några och se om resultatet är något att ha, hehe. ;-P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Upp till toppen
Annons: