Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1458 ggr
Hubert.prp
6/4/14, 10:38 AM

Ditt namn och Google - vad får du upp då?

Annons:
[JeanetteK]
6/4/14, 10:48 AM
#1

Om jag söker på JeanetteK fick jag upp några av mina djurbilder! Om jag söker på Jeanette Karlsson blir det inget om mig däremot. Det finns ju en känd dansare från Let´s Dance som heter samma sak, så hon hamnar lite före mig i intressegrad! 😂

Emo
6/4/14, 1:50 PM
#2

Sen de började förkorta emotionell hardcore till emo, så kommer mycket annat upp bland resultaten i början. Sådant hände inte förr - på den gamla goda tiden.  Skrattar

Om man skriver Emos Shop så kommer det upp en hel del av mina bilder.

Skriver man in Emos Pärlkonst, så är de flesta bilderna i början mina.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

leemland
6/5/14, 8:29 PM
#3

Hoppas det är ok jag skriver här, tyckte det va en kul sak :) 

Skriver jag mitt användarnamn här kommer mycket av mina svar i olika trådar upp här från iFokus :P Och mina bloggar  och lite annat som jag inte alls känner igen :P (om man kollar på bilder på google) 

Söker jag på mitt riktiga namn så kommer lite olika saker upp bland bilderna. Några av bilderna är mina men inte så mycket. Och på "webben" så kommer man till G+, hitta/eniro, släktforskningssidor och sånt :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Hubert.prp
6/6/14, 6:08 AM
#4

#3 Visst, det är mer än OK att du skriver här. Kul att du hittat något på Pyssel, som du gillar. Vår viktigaste regel är ju: Ha roligt.

I en sådan här tråd blir det roligare ju fler som deltar - men det brukar det bli i de flesta trådar. 😃

Man kan ha en del kul med Google.

mobilradio
6/6/14, 7:47 AM
#5

Twitter verkar ha mest koll, trots att det är evigheter sedan jag skrev något dumt där :-)

Marinas Mix
6/6/14, 7:55 AM
#6

Haha😂, Hubert dök upp bland bilderna när jag sökte på mitt nick😃

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
nickiee
6/9/14, 1:43 AM
#7

googlade på mitt namn här å det kom upp en del bilder jag lagt upp + bilder på det jag gett kommentarer på

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

Upp till toppen
Annons: