Annons:
Etikettfrågor-o-svar
Läst 977 ggr
Syntium
4/23/14, 1:28 PM

Inspiration och tips

Vi ska ha en välkomstfest istället för dop för vår son. Tänkte ha en liten påse med party favors eller små gåvor då som gästerna får ta med sig. Men jag behöver tips på vad man kan stoppa i den där påsen. Hittills har jag bara en tillfällig tatuering och en ballong. Så, överös mig med tips på saker som är lätta att göra och som inte behöver massa dyrt material :)


"I'm too old for this shit."


Annons:
VildaVittra
4/23/14, 4:52 PM
#1

Gör ett litet minipussel med en fin bild som du tagit och med en text som agerar tackkort.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Syntium
4/24/14, 8:31 AM
#2

Hm, låter som ett stort projekt. Vi blir antagligen över 40 stycken så det är en del att göra. Men tack för tipset! :)


"I'm too old for this shit."


VildaVittra
4/24/14, 8:42 AM
#3

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Syntium
4/25/14, 5:07 PM
#4

Tack så mycket för tips :)

Bumpar tråden lite ^^


"I'm too old for this shit."


[JeanetteK]
4/26/14, 4:35 PM
#5

På en namnfest jag var på fick vi varsitt hemgjort tackkort men datum, namn på barnet, foto och en liten vers. Jättesött kort som jag fortfarande har kvar. Du kan ju skriva saker på datorn och sen klippa och klistra lite så blir det inte så stort projekt.

Upp till toppen
Annons: