Kört fast? Råd och tips

Inspiration och tips

2014-04-23 13:28 #0 av: Syntium

Vi ska ha en välkomstfest istället för dop för vår son. Tänkte ha en liten påse med party favors eller små gåvor då som gästerna får ta med sig. Men jag behöver tips på vad man kan stoppa i den där påsen. Hittills har jag bara en tillfällig tatuering och en ballong. Så, överös mig med tips på saker som är lätta att göra och som inte behöver massa dyrt material :)

"Who put the bop in the bop shu bop shu bop?"

Sajtvärd för Minecraft och Skrivlust

Twitter: @syntium

Anmäl
2014-04-23 16:52 #1 av: VildaVittra

Gör ett litet minipussel med en fin bild som du tagit och med en text som agerar tackkort.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-04-24 08:31 #2 av: Syntium

Hm, låter som ett stort projekt. Vi blir antagligen över 40 stycken så det är en del att göra. Men tack för tipset! :)

Anmäl
2014-04-24 08:42 #3 av: VildaVittra

Nejdå, superenkelt. http://www.wikihow.com/Make-a-Puzzle

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anmäl
2014-04-25 17:07 #4 av: Syntium

Tack så mycket för tips :)

Bumpar tråden lite ^^

Anmäl
2014-04-26 16:35 #5 av: [JeanetteK]

På en namnfest jag var på fick vi varsitt hemgjort tackkort men datum, namn på barnet, foto och en liten vers. Jättesött kort som jag fortfarande har kvar. Du kan ju skriva saker på datorn och sen klippa och klistra lite så blir det inte så stort projekt.

Sajtvärdinna på LantdjurHantverk och Återbruk.. 
Medarbetare på Miljonär
Min blogg om livet på Månskensfarmen.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.