Annons:
Etikettfrågor-o-svar
Läst 1581 ggr
[Olärd]
6/24/13, 4:10 PM

Pyssel till tvättstugan?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trött på tråkig tvättstuga! Så igår gjorde jag ett litet simpelt tittskåps tavla och fixade med medlen dvs tog bortalla dessa fula fförpackningar. Jag blandar stilar där inne, hade jag kommit mig för att sy små kläder i Tilda tyg till en finare tittskåps variant så hade jag gått helt in för chaby chick liknande men nu söker jag bara pynt och pyssel dit ned. Det är ett kalt ljusgult rum utan fönster nere i en källare, jag spenderar nog 3h varje vecka där nere och bara lyftet med burkarna och en färg glad tavla var super men inte direkt så att det fyller rummet. Har ni några tips?

Annons:
[Olärd]
6/24/13, 4:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Och tavlan

[Olärd]
6/24/13, 4:14 PM
#2

Vet tyvärr inte varför bilderna la sig på sidan…

Marinas Mix
6/24/13, 5:11 PM
#3

Nu har jag fixat det åt dig🙂

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
6/24/13, 5:26 PM
#4

Tavlan är ju riktigt trevlig. Man blir glad av att se den. 🙂

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[Olärd]
6/25/13, 1:29 AM
#5

#3 Tack så mycket ;) #4 Ja den ger liksom en barnslig glädjekick när man kommer in där. Fick en idé med din avatar/person bild. Kanske en photopearls kreation.. men vad… joooooo skyltar med gradantal ovanför tvättkorgarna kanske?

kaninsköld
6/28/13, 9:46 AM
#6

#5 det skulle vara snyggt!

Mvh Kaninsköld

Annons:
[JeanetteK]
7/1/13, 9:26 AM
#7

Jag har också världens tråkigaste tvättstuga nere i källaren. Har tänkt i samma banor som du - vad kan man göra för att det inte ska vara så trist. Jag är inne på att måla färgglada ramar direkt på väggen och sätta saker där. Jag har en hel del rör också, som jag funderar på att måla, kanske i olika färger.

Hoppas du får många bra tips och idéer så kan jag låna några jag med! 😉

[Olärd]
7/2/13, 7:48 PM
#8

#7 Lät snyggt med färg. Jag har absolut stilje på idé fronten just nu :)

Upp till toppen
Annons: