Annons:
Etiketteråtervinningbudget
Läst 1831 ggr
VildaVittra
5/7/13, 3:26 PM

Bygg din egen minigrill

Började kolla på nätet efter små grillar som är lagom för en person och snubblade på dessa fantastiska konstruktioner man kan göra av burkar och datorfläktsgaller. Beskrivningen finns på sidan och läs även kommentarerna där det finns fler minigrillar folk gjort enligt samma princip, det finns så otroligt många kreativa människor på vår jord.

http://www.instructables.com/id/Altoids-Sours-BBQ-Grill/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
DesK
5/7/13, 4:33 PM
#1

Vad smart! Bra tips! 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

VildaVittra
5/7/13, 4:39 PM
#2

Jo, nu måste jag ju hitta lämpligt galler (vill inte slakta datorn) och en lämplig burk.😛

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Marinas Mix
5/7/13, 5:26 PM
#3

Kan man inte åka till en återvinningsstation och lägga sig i bakhåll för någon som ska kasta en dator? Eller fråga hos någon datorreparatörsfirma?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
5/7/13, 6:15 PM
#4

Bra att du hittade ett så fint tips. Det kan nog flera ha glädje av - om nu inte gallret innehåller mindre lämpliga ämnen. 😉

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Cragan
5/7/13, 10:14 PM
#5

finns målade,rostfria och chromade fläktgaller gissar på att det är dom rostfria man hellst vill få tag på för en sådan grill med chromat funkar det med då dom flesta köpegrillar har sådana.   men skulle nog peronligen bränna av gallret genom o glödga det en omgång för o bränna bort eventuellt lack o andra goda saker

Marinas Mix
5/12/13, 2:02 PM
#6

Såg ett grytunderlägg som var gjort i metall, sådana borde ju gå att använda

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Annons:
VildaVittra
5/12/13, 2:05 PM
#7

#6 Smart, sådana kan man nog hitta på loppis. Lättare att släpa hem än en gammal urgammal dator.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: