Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 4602 ggr
Swadika
2012-08-08 13:51

Pysselbutiker i Norrköping

Finns det några mer än typ Panduro? Då jag tycker Panduro är lite för dyra för min smak och jag letar efter rätt mycket material så vill jag inte betala huuur mycket som helst.

Men ja finns det någon mer? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Swadika
2012-08-08 16:45
#1

haha ingen som vet? Eller det kanske inte bor någon i Norrköping här? :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Ladykiller]
2012-08-09 16:34
#2

JAg är Norrköpingsbo :P. Men tror bara att det är Panduro som finns här..Annars kan man ta trippen över till Linköping, där finns det åtminstonde två mer butiker att välja på :P

Swadika
2012-08-09 16:36
#3

Attans också :P Utan bil kommer man inte långt, och lite långt att gå till Linköping :)

Vet du vad de affärerna heter? :) Så får jag kolla upp det nästa gång jag är i Linköping, dock var jag sugen på att pyssla nu :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Ladykiller]
2012-08-09 16:40
#4

Hehe, nä då är det ju lite omständigare :P

Medmera heter den ena och Guns (som jag alltid läser som ett engelskt ord :P) hobbybod…Vet dock inte om priserna skiljer sig så mycket från Panduro..

Just ja sen finns det nån Scrapbooking butik där också om de inte lagt ner. Den minns jag dock inte vad den heter..

Swadika
2012-08-09 16:51
#5

Okeej tack :) Får jag kolla upp dem nästa gång jag är i Linköping :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

tlundegard
2013-11-26 14:15
#6

Puttar upp den här tråden, någon som vet om det finns någon pysselaffär i norrköping? Eller någon affär där man kan hitta sprayfärg, glitter m.m.? Jag tänkte försöka fixa egna julklappar i år :)

2 hästar, en katt och lite fisksoppa
raudur.blogg.se

Medarbetare på akvariefisk.ifokus

Annons:
beem
2013-11-26 17:33
#7

Netto har mycket pyssel har jag sett på ett annat forum.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Swadika
2013-11-30 00:55
#8

Nille hade faktiskt rätt mycket såg jag idag, finns både på Mirum och City, kanske Ingelstad också? Annars finns ju alltid panduro, TGR har i bland lite roliga saker :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Emo
2013-11-30 07:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

På Tiger hittar jag mycket, som jag gillar. Plastkulor till julgranskulorna köper jag på Tiger och en hel del annat.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Upp till toppen
Annons: