OT (Off Topic)

Pysselbutiker i Norrköping

2012-08-08 13:51 #0 av: Swadika

Finns det några mer än typ Panduro? Då jag tycker Panduro är lite för dyra för min smak och jag letar efter rätt mycket material så vill jag inte betala huuur mycket som helst.

Men ja finns det någon mer? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2012-08-08 16:45 #1 av: Swadika

haha ingen som vet? Eller det kanske inte bor någon i Norrköping här? :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 
“Once you cared about a person, it was impossible to be logical about them anymore.”

Anmäl
2012-08-09 16:34 #2 av: Ladykiller

JAg är Norrköpingsbo :P. Men tror bara att det är Panduro som finns här..Annars kan man ta trippen över till Linköping, där finns det åtminstonde två mer butiker att välja på :P

Anmäl
2012-08-09 16:36 #3 av: Swadika

Attans också :P Utan bil kommer man inte långt, och lite långt att gå till Linköping :)

Vet du vad de affärerna heter? :) Så får jag kolla upp det nästa gång jag är i Linköping, dock var jag sugen på att pyssla nu :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Anmäl
2012-08-09 16:40 #4 av: Ladykiller

Hehe, nä då är det ju lite omständigare :P

Medmera heter den ena och Guns (som jag alltid läser som ett engelskt ord :P) hobbybod...Vet dock inte om priserna skiljer sig så mycket från Panduro..

Just ja sen finns det nån Scrapbooking butik där också om de inte lagt ner. Den minns jag dock inte vad den heter..

Anmäl
2012-08-09 16:51 #5 av: Swadika

Okeej tack :) Får jag kolla upp dem nästa gång jag är i Linköping :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Anmäl
2013-11-26 14:15 #6 av: tlundegard

Puttar upp den här tråden, någon som vet om det finns någon pysselaffär i norrköping? Eller någon affär där man kan hitta sprayfärg, glitter m.m.? Jag tänkte försöka fixa egna julklappar i år :)

Anmäl
2013-11-26 17:33 #7 av: beem

Netto har mycket pyssel har jag sett på ett annat forum.

Anmäl
2013-11-30 00:55 #8 av: Swadika

Nille hade faktiskt rätt mycket såg jag idag, finns både på Mirum och City, kanske Ingelstad också? Annars finns ju alltid panduro, TGR har i bland lite roliga saker :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.