Annons:
Etikettfrågor-o-svar
Läst 2242 ggr
crazydreamer
3/1/12, 4:01 PM

efterlysning

Nu här inne är så jätte duktiga..

Jag ska gifta mig i sommar och skulle behöva ha inbjudningskort.. har ni några ideer??

är det någon som känner sig manad till att göra kort.. och vad vill ni ha för det???

Jag funderade om jag skulle gravera på en spegel och skicka alla.. eftersom jag graverar på glas..men jag vet inte..

Jag vill ha massa massa ideer nu..

Tack i förhand

// Nyfiken Jenny

Annons:
Spacegirl31
3/1/12, 8:39 PM
#1

Surfa runt på kortmakar & scrapbookingsidor/bloggar och sug åt dig en massa inspiration, tänk hur du vill ha korten. Enkla, dubbla, färg, storlek, med papperskuvert eller cellofankuvert, ev dekorationer, text och färg på detta.

Gör en prototyp först och prova dig fram.

* ~* Ha en bra dag *~*

crazydreamer
3/2/12, 8:34 AM
#2

Tack för tipset. Men nu är det så att Jag är jätte mega dålig att göra saker i papper. Det är inte min grej tyvärr.

// Nyfiken Jenny

Evahelene
3/2/12, 7:19 PM
#3

När jag och guben gifte oss för 2 år sedan gjorde jag det enkelt för mig. En kompis (mycket duktig amatörfotograf) fotade oss och förde in bilderna på gubens dator. Sedan gick jag in på paint, öppnade den bild vi vart mest nöjda med, förminskade tills den var lagom stor (testade genom att skriva ut bilden), "drog ut" paint-fönstret så att den tomma rutan var lika stor som bilden och i den skrev jag texten vi ville ha. Enkelt och (framförallt) billigt. Plus lite annorlunda Skrattande

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Spacegirl31
3/2/12, 9:16 PM
#4

Det finns många av oss som scrappar & gör kort som kan hjälpa dig.

* ~* Ha en bra dag *~*

crazydreamer
3/3/12, 9:01 AM
#5

Ja tack för Jag är jätte dålig på det. Det blir lite under 20 kort. Och dom måste ut i slutet av mars.

// Nyfiken Jenny

Spacegirl31
3/3/12, 9:49 PM
#6

Hoppas att någon hinner hjälpa dig. Du får slänga ut frågan på fler ställen. Jag hinner tyvärr inte göra det så snabbt.

* ~* Ha en bra dag *~*

Annons:
crazydreamer
3/4/12, 4:02 AM
#7

Tyvärr så verkar det inte vara någon som nappar. Trist.

// Nyfiken Jenny

SusannAlg
3/4/12, 5:56 PM
#8

Jag skulle eventuellt kunna tänka mej att försöka, men då behöver jag lite mer info. Inbjudningskorten ska ju kännas personliga.

Dubbla eller enkla kort? Vill du ha vitt, creme eller nån annan färg. Gillar du rysch å pysch eller vill du ha något mer strikt?

Skicka gärna ett meddelande till mej!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

SusannAlg
3/15/12, 9:16 AM
#9

Har inte hört något ifrån crazydreamer, så jag får ta tillbaka att jag kan hjälpa till, då tiden inte kommer att räcka till.

Hoppas att det ordnade sej ändå.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

crazydreamer
3/15/12, 2:30 PM
#10

Hej. Jag velat så mycket om hur jag. Ville ha korten. Så jag fixade dom på datorn själv.

// Nyfiken Jenny

Upp till toppen
Annons: