Annons:
Etikettpyssel-till-våra-djur
Läst 4764 ggr
utekaninen
2009-05-11 19:22

syr rosetter?

Hej!

Är det nån här inne som syr rosetter till nåt slags djur som kan förklara hur man gör?

Jag undrar för jag vill göra själv till min långhåriga kanin.

Se bild:

Annons:
JohannaMax
2009-05-11 19:47
#1

Vet inte hur man gör men jättesöt hårboll!Kyss

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

SusannAlg
2009-05-12 13:18
#2

Oj, vilken hårig kanin! Mysig!

När jag gör rosetter tar jag ett band, dubbelviker det med själva skarven mitt bak (här kan man ju sy ihop ändarna). Sedan tar du ett lite smalare band runt bandet, mitt på, som blir som en knut… hmmm så svårt att beskriva med ord… Nästa på baksidan. Sedan kan du ju fästa det på nån gummitråd eller resår.

Hoppas att du förstår lite hur jag menar…

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

[Daisy-Moa-Elsa]
2009-05-12 13:21
#3

Har ingen aning om hur man syr rosetter men måste säga det var en himlans söt kanin du har.

CarolineO
2009-05-12 14:22
#4

Menar du vanliga rosetter (typ som de man knyter på skorna), eller prisrosetter?

parsley
2009-05-13 18:51
#5

Kan man inte göra det så enkelt för sig att man sätter upp pälsen med ett Gummiband och knyter en rosett runt?

Conut
2012-05-08 15:24
#6

Jag skulle ha gjort såhär, köpa en burk m hästsnoddar, sedan dubbelvika banden sedan limma i mitten för att de ska inte lossna, sedan den som är smalare band till mitten fastnar jag tillsammans med snodden, om du fattar hur jag menar :)

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: