Annons:
Etikettutomhuspyssel
Läst 1927 ggr
inisklo
4/23/09, 12:43 PM

kan du ge tips?

Jag har 2 parabol talrikar.En stor o en liten..som ska blir blomsrer nåntig..Själv ha jag tänk ,att ha stora ovan för marken under halv m o sen nåntig mellan o sen den lilla.Några hål dit  o hit till dom talrikar  förstås om man ska ha jord o blommor där.Som hjäp har jag stenar,stora cement rör,(eller kallar man dom betong?)lite av  allt (nästan)har jag.Tro sjäv ibland,att här är återv.stationSkrattandeKul om vi kan komma på nåt tillsaman med.

Annons:
CarolineO
4/27/09, 6:09 PM
#1

Hmmm….
Du skulle ju kunna lägga några stenar i botten, och ställa den stora tallriken på… med blommor i.
Sen är ju frågan om man kunde hittat några typ ståltrådar, fast av mkt grövre sort, som den lilla kunde balanserat på….

Eller om du sätter några av stenarna i den stora oxå en stor sten i mitten upp till den lilla och bara har blommor runt om den… Om det lyckas balansera på det…?

inisklo
4/28/09, 12:43 PM
#2

#1 JUU Du..jag hadde typ samma ide…men jag tänkte ny lite..det lilla som jag kan hah-hah tänka nåt..

Efter som jag har så mycke stenat o både små o stora..jaa vau..då tar jag dom stora,gör kaska stor ring av,stora stenar,försöker också se,att det blir kanska så blatt.Om man vill då kan ta cement o gjyta,att dom håller bätre i hopp.

Sen tar  jag jord oh hyller den stora utom i mitten för där kan det då också vara stenar.sen den lilliksen på o jord o då har inisklo vacker blomster nånting..som ingen annan ha,för andra ha sin tv o parabol kvar..förstos..

Det var jätte kul,att du ledde mig till..bra lösning som ser nu redan,att utväklas.Skriver sen hur det blev.

O NU BEHÖVER JAG INTE MER VÄNTA HELLER,ATT KOMMA PÅ NÅT.NU ÄR DET SÅ..TACK CAROLINEO

CarolineO
4/28/09, 1:40 PM
#3

Vad roligt :-D
Du måste visa bild sen på hur det blir!!!  Skrattande

inisklo
4/29/09, 9:46 AM
#4

ObestämdJaa-a du CarolineO..hur tror du,att det går,att visa bild..den här datoren som jag har lånat finns ej sån fines..men jag brättar sen.Flörtkan hända,att någångån,när du minst anar får du o andra se minSkrattande konstvärk.

CarolineO
4/29/09, 12:17 PM
#5

Hahaha…. Vi får hålla tummarna för att det kanske kommer Flört
Annars får vår goda fantasi hjälpa till när du berättar om hur det blev  =0)

inisklo
4/29/09, 10:58 PM
#6

#5 hahaha…vänta bara..du jag har ej hunnit börja än för jag har så mycke annat,men jag börjar direkt när jag vet var jag vill ha den.Tomten är så stor o jag vet sen gammalt,att bätre vänta o känna riktigt var man vill ha nåt..att man inte sen nästa dag flyttar allt osv.silivip…

Annons:
CarolineO
4/30/09, 12:39 AM
#7

Precis!!! När det är stora saker får man säkrast vänta!! Annars ska man asa runt det & då hinner man slänga skiten åt h**vete flera ggr om under tiden som svetten lackar!!!! Uhh….

haha

Upp till toppen
Annons: