Annons:
Etiketterpapperspysselscrapping
Läst 3594 ggr
[YlvaP]
2009-08-21 18:57

Scrapbookingsajt

Hej. Jag undrar om det finns någon som är intresserad av att starta en egen sajt om Scrapbooking? Jag och många fler tycker att en sån sajt borde startas men vi är inte tillräckligt kunniga i ämnet för att starta denna sajt. Men vi blir medlemmar om denna sajt startas.

MVH Ylva

Annons:
Madde
2009-08-21 19:00
#1

Jag vill ha en sån sajt. Jag skulle bli medlem.

Låter superskoj. =)

Hoppas att någon är duktig nog för att kunna starta. Jag är precis i uppstarten av min Scrapbooking. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[YlvaP]
2009-08-21 19:01
#2

Jag med…

TottsiGirl
2009-08-22 11:14
#3

De hade ju varit jättekul med en sån sajt, jag har inte heller scrappat såå länge lite över ett år bara. Så ja vet inte om ja kan tillräckligt för att vara Sajtvärd eller vad som krävs för att vara Sajtvärd heller.. Får söka efter lite info i ämnet får vi se.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

CarolineO
2009-08-24 09:26
#4

Det skulle vara jätteskoj, men jag klurar på om det verkligen finns underlag för det?
Det finns en grupp här på pysselsajten som handlar om scrap, och där finns 19 inlägg sedan juli 2007…
Bara en liten reflektion…

[YlvaP]
2009-08-24 09:30
#5

JO det tänkte jag också på men jag visste inte att den fanns under pyssel förrän jag frågade på iFokus. Många kanske gör samma misstag som mig.

TottsiGirl
2009-08-24 09:59
#6

#4 Jag tror definitivt att de skulle finnas underlag, jag ser bara till mig själv, pyssel är ingen större ide att skriva på tyvärr det händer inte så mycket här på scrapfronten tror definitivt diskussionerna skulle flöda mer om det blev ett renodlat scrapforum.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Annons:
[YlvaP]
2009-08-24 10:26
#7

Det tror jag med.

Madde
2009-08-25 00:17
#8

Om det finns en sajt för Scrapbooking så tror jag garanterat att det kommer finnas intresse.

Jag har Googlat och inte hittat något bra ställe, så det skulle ju passa ypperligt här. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

spoketlaban
2009-08-25 23:07
#9

Tycker jag låter kanon

Lotta-Potta
2009-08-26 23:51
#10

Heeeejje!

Jag är GÄRNA med på en scrap-sida. Om någon annan kan starta den ha ha…

Vi är ett gäng tjejer som "scrappar" sedan flera år tillbaka. Alla är vi på olika nivå och alla har olika smak och tycke. Vi brukar träffas en kväll varannan vecka. Alla har små barn hemma, så det är svårt att komma ifrån oftare än så. Men också härligt att kunna träffas och snacka ett par timmar.

Själv går det väldigt i perioder, men just nu är jag SÅ sugen på att börja igen. Har haft uppehåll hela sommaren.

Nå, ska vi ta tag i det?

Madde
2009-08-26 23:57
#11

Ser ut som att vi kanske har en lösning på G. Jag och en annan. Så vi ska kolla läget lite. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Lotta-Potta
2009-08-27 00:14
#12

Jag är ny på iFokus och fattar inte riktigt det här med alla länkar och trådar hit och dit. Det är ju ingen ordning på det! Är det så att man får gå in på var och ens tråd och snacka eller kan man hitta en annan lösning? En egen sida?Min väninna har precis startat sin egen hemsida och jag känner mig som om jag var född på medeltiden! Med andra ord; jag ligger lite efter… Men det kanske är höstens utmaning? Att få igång en sida med scrapping? …lärde mig precis nu hur jag hittar tillbaka hit ha ha!

Be-Bopz
2010-01-08 04:55
#13

Jag har precis beställt mitt första kit ifrån nån pysselklubb och var övertygad om att det redan fanns en sajt om detta, tänkte att pyssel är nog det närmaste och visst hade jag rätt, här står det lite om ämnet. Skrattande 

En sajt om detta skulle jag definivt vara med på, man har en del frågor precis när man ska börja, jag fick annars bra kontakt med en tjej via tradera, supergullig, och hon får just nu stå ut med mina många frågor.

Annons:
SusannAlg
2010-01-08 19:25
#14

Jag skulle också vilja vara med på en renodlad scrapping sajt! Tror att det skulle finnas intresse. Scrapbooking är ju ganska stort. Å, jag tror det finns många som skulle vara mer intresserade om det är en renodlad sajt. Pysselsajten är jättebra, men det finns väldigt mycke blandat så ibland hittar man inte träden för skogen sas.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

SusannAlg
2010-01-08 19:29
#15

Var förresten med i en sådan tråd på den tiden Tradera hade sådana forum. Där fanns massor av jätteduktiga scrappare…. men jag har ju ingen kontakt med dom nu…. synd för det hade säkert funnits flera som kunnat starta en Scrapbooking sajt här.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

CarolineO
2010-01-10 18:09
#16

Jag tror att det är en sådan sajt på G snart… Blev tillfrågad om det var OK eller om jag var rädd att den skulle konkurrera med pysselsajten.

Självklart sa jag att det var OK Skrattande

[YlvaP]
2010-01-10 20:20
#17

Vad kul:D

Be-Bopz
2010-01-12 03:50
#18

Jättekul Skrattande

Be-Bopz
2010-01-14 09:17
#19

Nu finns det iallafall har jag sett =)

[YlvaP]
2010-01-14 10:36
#20

Skall leta efter den :)

Annons:
Lina-B
2010-01-16 15:12
#21

Hälsar er alla välkomna till Scrapbooking.iFokus!

#16 Nä… Pyssel är så STORT och så övergripande så att ha en egen scrapsida hjälper nog bara till att få medlemmar till båda forumen. Lägg gärna en länk hos mig till dig! Glad

//Arrangör av Sveriges största pärlträff, Facett.STHLM
Min avsomnade hobbyblogg
Kurser i smyckestilverkning och scrapbooking
"Showroom" för byLina//

Upp till toppen
Annons: