Annons:
Etikettlera
Läst 4240 ggr
Sigriiid
1/19/10, 2:00 AM

Verktyg till lera

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag är ny här på forumet och jag är supersugen på att komma igång och pyssla! Det blir ju av så sällan trots att det är så vansinnigt roligt!! =)

jag har kikat runt lite på forumet och blivit väldigt sugen på att leka lite mer med lera! Det jag fastnade för var Super Sculpey lera och jag undrar vad det är för typ av verktyg man behöver för att enkelt komma igång?

Jag hade tänkt beställa supersculpey härifrån och tänkte då även passa på att beställa de verktyg som behövs.

Jag längtar så mycket efter att komma igång! Jag har röjt upp lite här hemma under kvällen och ä n t l i g e n gjort plats för ett skrivbord till! En hel pysselhörna ska det bli! Har en del cenitlera, trä, pärlor med verktyg mm som bara ligger, men det är ju så svårt att komma igång utan en riktigt pysselplats! Men nu så ska jag försöka komma igång, har jagat ett lämplig pysselbord ett tag men det e svårt… Ska till stadsmisionen imorgon och hoppas på napp!

Bifogar en bild på det senaste pysslet jag gjorde, figurer i cenitlera tillsammans med pojkvännens 9-åriga syster. Fåret och den fågelliknande gjorde jag! Grisen, buskarna och den nakna sköldpaddan står 9-åringen förFlört

// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/

Annons:
SusannAlg
1/19/10, 1:25 PM
#1

Egentligen behöver man väl inga speciella verktyg, tror nog att du redan har saker hemma som du kan använda.

Vanlig kniv, tandpetare, strumpsticka… en flaska att kavla med osv..

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Upp till toppen
Annons: