Annons:
Etikettutomhuspyssel
Läst 6965 ggr
Zabbio
2/10/10, 11:27 PM

Möbel nubb - var köpa?

Någon som vet var jag kan hitta nubb? Alltså såna små spikar med runt, fint huvud som ser snyggt ut när man klär in möbler (eller sitsen på en hästvagn ;P ) Max 1,5cm långa.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Annons:
[Daisy-Moa-Elsa]
2/11/10, 12:00 AM
#1

Kolla på denna länk

http://www.stoffochstil.se/Katalog/Sytilbehoer.aspx?group_id=5161&articleid=16064

Kanske har du en sybehörsaffär i din närhet, kolla om de inte har

Zabbio
2/11/10, 12:39 AM
#2

Tack :)

Behöver rätt många så det hade landat på 3-400kr på den länken.. hittade på slöjddetaljer.. fast pga köpvillkoren fick jag köpa grejjer för 400kr för att få spiken för 80kr.. bleh! Behövde visserligen konstskinn så det funkar ju, men hade fått det mycket billigare annars.. :/ och böjar få ont om pengar nu.. (har köpt sele för 2000kr, vagn för 900kr, färg m.m. för nåra hundra och behöver mer färg.. ><  Snart kommer skatten och besiktningen på bilen också..

Jajja, jag får väl skylla mig själv..:3 Men nu är det beställt iaf.. pappa och jag skulle dela på det, kanske kan få honom att dela på frakten med..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Allamej
2/11/10, 5:20 PM
#3

Zabbio, gå till din lokala byggbutik. Jag vet att den lilla här i min stad har dom i små påsar om ca 50 st. Inte dyra alls vill jag minnas. Du kan hitta dom i vanliga affärer, finns inget behov att att försöka hitta dom till vettiga priser på nätet  :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Zabbio
2/11/10, 11:26 PM
#4

#3 för sent, men ska kolla det nästa gång :) Kollade på de hemsidor jag hittade men utan resultat.

Fast behöver man då 500st minst så blir det nog väl så dyrt at köpa 50 packs påsar..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Upp till toppen
Annons: