Annons:
Etiketterpapperspysselscrapping
Läst 8319 ggr
candycandye
2010-01-19 00:59

Papp figurer i naturlig storlek

Hallo!

Undrar om någon härinne kanske har tips på något ställe som gör papp figurer på ex kändisar, personer i naturliga storlekar!?

Har sökt lite raklambyråer, och tryckfirmor utan resultat.

Kanske rent av någon som har erfarenhet?

Har sett många duktiga personer härinne så jag chansar:)

Min pojkvän fyller 30 och önskar sig absolut ingenting, en papp figur med Dolph lundgren i naturlig storlek hade gjort honom glad i 30 år till:P

Alla tips, länkar osv är väldigt välkommna!

Annons:
SusannAlg
2010-01-22 17:14
#1

Ingen aning var du kan hitta en pappers Dolgh Lundgren….. varför just han?

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

filifjonk
2010-01-22 19:45
#2

skön present. :)

Har du någon skrivare?

Jag har nämligen för mig att min kan skriva ut i "affischformat" och då borde det inte vara så svårt att i datorn ta en bild på dolphan, dela upp den i ..kanske 6 delar, eller vad det nu kan behöva bli, skriva ut del för del (eller så delar skrivaren själv upp bilden… aldrig prövat skriva ut i affischformat).

När bilderna är utskrivna kan du ta ett mycket stort papp-ark och spraya på papperslim, sammanfoga de utskrivna delarna, skära ut dolphan, och ta-daa.

Det borde gå.

Lycka till.

candycandye
2010-01-23 17:04
#3

#2

Tack för en superbra ide, uppskattas!

Har ingen skrivare och inte mkt till tålamod…Får se om jag ändå kanske ska testa din ide!

Du däremot verkar ju kunna en hel del, kretiv om inte annat:)

chansar hej vilt och undrar om det skulle vara nått som du hade vart intresserad av att fixa, hehe stor chansning men jag frågar ändå:P

Givetvis mot betalning för allting, inser att det kanske inte är nått dröm projeckt men tänkte ändå kolla då du haft den bästa iden utav de svar jag fått från andra sajter osv.

candycandye
2010-01-23 17:05
#4

#1

Finns många papp figurer av kändisar, tex all posters säljer en del:)

Dock har jag inte hittat någon på Dolph. Som jag skrev i inlägget så är det en present till min man som avgudar honom^^

filifjonk
2010-01-24 20:57
#5

#3 Kul att du uppskattade mitt lilla tipsjag tror att det är det enklaste sättet att göra det på.

Jag skulle gärna ställa upp med att pyssla samman Dolph, men jag gör allt för att inte drunkna i skoluppgifter just nu, och kommer säkert att fortsätta så till påsk. Så, tyvärr måste jag neka dig det. :(

Men i sfbutiken i gamla stan har jag sett en och annan lifesize cut-out,har jag för mig… där kanske det skulle kunna finnas något… var inte dolph med i någon rulle i vilken han var en soldat från framtiden?

[linda-pinda]
2010-01-25 12:35
#6

Via jobbet har vi gjort en del lifesize pappfigurer. Tryckeriet heter Palmeblads tror jag. Finns i Göteborg. Kolla med dem!

Annons:
Upp till toppen
Annons: