Annons:
Etikettmönster
Läst 12428 ggr
[TrevorS]
4/7/10, 12:37 AM

Penisvärmare - Virka som skämt

(Fick lov av Sajtvärd att fråga)

Jag har virkat en penisvärmare för några år sedan för att retas med en kompis som gnäller på att det jämt är kallt. Hittade ett superbra mönster och hur man gjorde hela. Försökt att virka men får inte till den igen, hittar inte instruktionen med hur man gör heller. Hittade dock två pdf-filer men det var inte mycket till hjälp när man skulle göra påsen till bollarna.

Vill tillägga att detta är tänkt att virka som skämt till någon, så ni inte missförstår mig. =)

Annons:
Ceciliaolucifer
4/7/10, 3:01 AM
#1

Haha, det ska bli väldigt intressant och se hur det här slutar :)
Jag hoppas att vi kan ha en vuxen dialog om det hela och att vi alla tar det för vad det är Skrattande

[TrevorS]
4/7/10, 3:10 AM
#2

Vissa är lite känsliga när man nämner ordet. Skämtartiklar är alltid roligt. Man måste vara fräck någongång. =)

Aviendha
4/7/10, 10:15 AM
#3

Hahaha, det finns ju att köpa stickade här. :)

Hm, det borde ju inte vara alltför svårt kan jag tycka, om man kollar på bilden så är det ju "bara" cylindrar och en större kupol som behövs ;) Och jo, jag har vart påväg att virka sådan jag med *skrattar*

[TrevorS]
4/7/10, 2:22 PM
#4

#3. Men det är inte roligt att köpa färdiga, jag vill göra dem själv. ;P

Jag ska försöka få ihop något.

Aviendha
4/7/10, 3:18 PM
#5

#4 Men man kan ju använda bilden som inspiration ;)

parsley
4/9/10, 1:25 PM
#6

Vad heter det på engelska? Crochet ? holder free pattern? Vet man vad det heter på engelska kan man kanske goggla fram något inspirerande.

Kan få en bild på underverket in action när det är klart? Skäms

En länk till en sk peter-heater. Jag har inte tittat på den pga barnförbjudet innehåll. :)

http://www.wonderhowto.com/how-to-crochet-penis-woolen-willy-warmer-aka-peter-heater-271959/

Annons:
[TrevorS]
4/9/10, 5:04 PM
#7

tackar. =)

parsley
4/9/10, 11:34 PM
#8

Känns det mer lockande så kan du ju brodera "En stor k*K är en klen tröst i ett fattigt hem" med korsstygn på en bonad. Det budskapet lär  vara populärt nu för tiden. Sök på "klen tröst i fattigt hem" på you tube så får du upp olika tolkningar. :)

Den långa delen av fodralet är ju inte så svår att konstruera, värre är det med kulpåsen. Där känner jag mig lite osäker på hur man ska göra.

[TrevorS]
4/9/10, 11:48 PM
#9

#8. Jo jag har sett den, fanns i Eddie's hem om jag inte minns helt fel? =)

Upp till toppen
Annons: