Annons:
Etiketterpapperspysselscrapping
Läst 3226 ggr
Erdiz
4/30/10, 2:55 AM

Present ask

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde en liten present ask till min systerdotter.

Vek förs en låda. sen flätade jag på papper på den undre delen. Gjorde en rosett och limma på locket. sen målade jag hela asken med hobbyfärg.

I den lilla asken liggen en liten hello Kitty med en glass jag gjort i lera:)

Kan man kalla den hemma gjod present eller vad?

Annons:
tjiivans
4/30/10, 9:36 AM
#1

Jättefin!
Verkligen rolig present =)

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

Erdiz
4/30/10, 1:37 PM
#2

tackar så mycket:)

SusannAlg
5/1/10, 11:56 AM
#3

Har du inget kort på Hello Kitty med glassen?

Visst är det kul att pyssla, även med själva paketet! Jag har alltid höga ambitioner å tänker att jag ska göra fina askar å paket… men det blir tyvärr inte så ofta…. men när det väl blir av så blir man alltid så belåten!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Erdiz
5/1/10, 3:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

hello kitty kommer upp på min hemsida senare. Men jag kan väll ladda upp den här med:)

Dock så får hon inte muffinsen och inte kakfatet då hon är en riktig gottegris på två år och det känns lite osäkert. Pillfia som hon är så är risken stor att hon pillar bort kakorna och stoppar i sig dom.

Det är jätte kul att pyssla. paket är så oerhört lätt att göra när man väl kan:) 10 minuter så har man en klar och fin ask.
tycker allt att du ska ta dig i kragen och sätta dig en dag och göra massa paket. så finns det alltid när du behöver. :)

[Daisy-Moa-Elsa]
5/2/10, 1:34 PM
#5

Men har du gjort lilla Kitty-figuren med, superfin. Lilltjejen kommer bli överlycklig får så fin figur i sånt fint paket Skrattande

Erdiz
5/2/10, 1:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Japp det har jag:) i super sculpey. TackarSkrattande

återstår o se idag. hon ska även få halsband och armband som jag också gjort. :) bara massa hemgjort. Hade tänkt att göra en sänghimmel. Men den ideén kom jag på lite för sent. Fast hon önskade sig bara Russin och pepparkakor. så Hon kommer bli superglad när hon får det av i princip alla:).Resten ser hon nog bara som ett stort plus.

Nu bär det av till kalaset.

Annons:
SusannAlg
5/5/10, 12:36 PM
#7

Jättefin Hellokitty!!! Blir mer och mer sugen på att köpa sculpey-lera! (eller Fimo) Det går ju att göra så mycket kul!

Klart att hon kommer att bli superglad!  Sänghimmel kan ju bli ett bra projekt till hennes nästa födelsedag!

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Upp till toppen
Annons: