Annons:
Etikettpyssel-till-våra-djur
Läst 2625 ggr
Primarosen
5/15/10, 10:51 PM

pyssel till iller

Hej, håller på med inredning till vår iller som kommer till oss nästa vecka, jag älskar och pyssla, har precis gjort en liten mus till henne. Men vill gärna göra fler roliga små saker. Är det någon som har tips? Har en massa olika tyger från gamla kläder som kan komma till nyttaSkrattande

Tack i förhand//sabina

Annons:
Aviendha
5/18/10, 8:00 PM
#1

Det finns två saker en iller aldrig kan få för mycket av: sovsaker och leksaker :)

Leksaker går att göra på alla möjliga sätt, virka, sy, bygga och i alla de möjliga former och grejer man kan tänka sig. Långsmala, lätta, tunga, runda, kantiga, mjuka, hårda and so on. Variation är kul :)

Sen sovsakerna. Puffar, hängmattor, sovpåsar, tygtunnlar, tält etc, det finns massor även där som man kan göra! Hängmattor är ju i princip ett måste när man har iller om inte annat :P

Facklan
5/21/10, 2:06 PM
#2

När jag hade iller fixade jag en hängmatta av gamla t-shirts o detta gillade dom JÄTTE mycket .. klippt en fyrkant o spände upp den i deras bur lagom högt …detta var det bästa dom kunde få !!

leksaker var det rör under sofforna dom hade super kul !

jag stickade små rör med selofan papper i detta var klart uppskattat !

Lycka till !

[Sephrenia]
5/23/10, 5:14 PM
#3

Det bästa jag gjort till våra illrar som dom verkligen uppskattar är en sovpåse av en gammal tröja och sen en strumpa med en snusdosa i (i snusfosan är det torkade kikärtor) dom älskar den där strumpan som rasslar när dom dödar den ^^

Upp till toppen
Annons: