Annons:
Etikettfrågor-o-svar
Läst 5052 ggr
[Sephrenia]
2011-01-25 12:57

Bröllopsinbjudan, ge mig ideér!

Min pappa ska gifta sig för första gången med sin nya kvinna och jag har fått inbjudan som uppdrag, är sugen på att sitta och klippa och klistra istället för att göra allt i datorn, lite kanske odd molly stuket eller har någon en annan idé?

Kasta in så mycket roliga ideér ni har för det ska bli utskick i mitten av februari!

Annons:
hindul
2011-01-25 22:12
#1

Själva kortet kan se ut som en svart frack. Den får man knäppa upp (eller knyta upp ett svart band) och så står texten på skortan.

Eller försök göra porten till kyrkan eller var det är bröllopet ska vara.

Fäst ihop kuvertet med lack, sånt som man hade på julklappar förr. Men ha inte en god jul-stämpel! Det finns stämplar med t ex ett hjärta på.

Hos PY Hobby kan man frossa i scrapbooking- och kortmaterial!

[Sephrenia]
2011-01-25 23:31
#2

Det med lacket var en jätte bra idé den ska jag ta vara på åtminstone, den saken är säker, resten av ideérna kommer jag fundera på.

Lorita
2011-01-26 19:35
#3

Bokmärken kan bli fint

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning




[Daisy-Moa-Elsa]
2011-01-26 21:53
#4

Vilket färgtema har de valt till bröllopet? Många väljer ju även att i inbjudningkorten följa det färgtemat

[Sephrenia]
2011-01-27 03:37
#5

#3 helt klart, hon är ju lite av det lantliga hållet så gammeldagsa ros bokmärken kanske?

#4 Fasiken hur dum kan jag vara som inte frågar? Får fråga henne i morgon när vi ska yla ikapp på kören Flört

Hon = fästmön i fråga

Evahelene
2011-01-28 20:24
#6

Inför mitt bröllop i somras, gjorde vi inbjudningskorten av en nytagen bild på oss på framsidan. Inte så avancerat, men personligt Glad

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Annons:
[Sephrenia]
2011-01-30 04:11
#7

#6 tror jag ska gå på det, har en snuttigull bild på dom sen innan.

Upp till toppen
Annons: