Rensar i röran
Igår skulle jag ha ut en sak ur mitt sprängfyllda pysselskåp och lyckades så klart välta ut det mesta annat. Det ledde till att jag hittade en massa spännande och sen var ALLT ute på golvet. Insåg att det var ett guldläge för sortering så det började jag med. Men oj vilken tid det tar och vad trist det blir efter ett tag. Jag hade två katter som gärna var med och sorterade om grejer och en hund som flyttade undan grejer för mig. 🤪
Har en hel del kvar och hoppas på att jag tar tag i det i dag. Har ett alldeles för litet rum inser jag. Maken är bortrest för tillfället. Undrar om han kommer att märka om jag flyttar undan lite av hans grejer på hans kontor och ställer in lite av mitt… 😉
Är ni organiserade när det gäller ert pysselmaterial?
Mycket välorganiserat här! 😃
Allting överst. 😉
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#1 Ja, kistan gillar jag, det är min mormors brudkista! Svår att hålla ordning i bara. Till höger (som man inte ser på bilden) har jag en garderob som är helt sprängfylld med bra-att-ha-saker. Det var därur allt föll.. Suck.
#2 😂Underbart!
Just det allting överst. Tror jag och på toppen fröken Flis😃
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag har allt organiserat, än så länge iaf. jag har baara köket att hålla till i på bordet, och måste plocka undan allvarje dag. Det jag får än så länge plats i en liten billyhylla
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
#5 Det är ju ibland en fördel att behöva plocka undan efter sig! Ska ta mig i örat och bli mer organiserad. Det är ju lättare att pyssla också om man vet var man har allt. Och VAD man har. 😉