Handgjorda flamework-pärlor till salu
Nu kan ni börja köpa pärlor till era Smycken av mig!!! Min hemsida kommer snart upp men tills dess kan ni höra av er om ni är intresserade så skickar jag lite bilder på olika pärlor så länge!!
Bilder e väl aldrig fel =0) Sätt gärna in några!

Johanna, jag var in på din hemsida "förundrans pärla" men det är endast startsidan och information man kan titta vidare på. Är de andra, t ex pärlgalleriet ej igångsatta? Är våldsamt nyfiken!!! Hur länge dröjer det innan de kommer igång? Ville titta på flameworkverktyg/glasstänger också. Dröjer det kan du väl vara bussig och stilla vår nyfikenhet och sätta in några pärlbilder här. Låter som du kan din sak väl.
hejsan.
tyværr drar hemsidan ut på tiden något alldelese førfærligt…..det ær några som gør den åt mig men jag hamnade visst mitt i allas semestertider så det har tagit mer æn dubbelt så lång tid som jag blev lovad….men det kommer, ha tålamod….jag får iallafall ha det…Jag har lagt ut lite bilder i mitt fotoalbum, men visst kan jag lægga ut fler.
Vill du se en prislista på verktyg etc så længeså skicka ett privat meddelande med din emailadress!
Du kan väl sätta in lite bilder här? LÄgg dem i tråden som heter bilder =0)