Tidningsklänning
Hej!
Nu är det så att halloween närmar sig och jag hade tänkt att skapa en klänning av/med tidningar. Eftersom jag inte alltid är så duktig och att jag har nu vid snart artonårs ålder insett att mina projekt aldrig riktigt blir som jag tänkt mig så har jag nu köpt en svart klänning till grund. Så det var det tänkte jag, har klippt och fixat med tidningar och i min värld skulle jag ju "bara" häfta fast dem där jag vill ha dem. Så enkelt skulle det ju bara var.., eller inte.. Självklart inser (allt försent) jag att min häftapparatshantering inte är den bästa och att jag har en för kort modell så tänken på att "bara" häfta fast dem har försvunnit. Så nu till saken tror ni att man kan limma fast dem istället eller har ni tips på hur man annars kan göra?
det första jag tänkte på vr att sy men det går nog bra att limma också
Jag skulle nog sy/tråckla fast tidningarna, då kan du ju använda kläningen efteråt 
Sy är också en idé dock är det för hand som gäller då.. Hmm brist på symaskin här hemma hos mig :P
kanske tråcckla med stora stygn? D är det ju bara att dra bort tråden så kan du använda klänninen som vanligt.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Kan vara ide att sätta tape eller maskeringstape där du syr för att pappret inte skall rämna alltför lätt.