Klistra utan lim
Klistra utan lim - går det ?
Jag har tänkt göra tavlor bla av gamla bokmärken och vill inte limma fast dem på underlaget. Eftersom det är många små bilder så kan de börja glida så jag måste fästa dem på något sätt.
Finns det något man kan fästa med utan att använda lim ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Dubbelhäftande tape och/eller fästkuddar är det enda jag kan komma på
Dubbelhäftande tejp - går det ta bort utan att förstöra bilden om man vill göra det senare ?
Fästkuddar är väl ganska tjocka så det blir nog inte så bra…..tror jag……om det nu inte finns tunna kanske.
Jag vill inte heller att det ska bli en distans mellan bokmärket och den bakgrund jag använder. Bokmärket ska sitta tätt mot och då borde tejp passa - dubbelhäftande.
Mjölk funkar som lim. =)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
# 3 Sugs det inte upp av bilden då så den blir sladdrig ?

Nja, det kan följa med av underlaget om du använder dubbelhäftande tejp. När du drar bort dem alltså.
* ~* Ha en bra dag *~*
#4 Prova limma på en pappars bit med mjölk så får du avgöra själv. =)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
ta lite kludd/häftmassa. Borde funka. det använder jag till allt. det ända som kan hända är att det kan bli en liten fettfläck utav massan.
"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray
Jag ska testa med häftmassa. Det borde fungera bra om man inte tar så mycket.