Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettsmycken
Läst 1911 ggr
linasvovvar
0

smyckesparty

Ska på det idag, hoppas jag säljer massor…så man kan köpa sig lite nya pärlor. !!!!

Någon här inne som pärlar ?

Elisabeth-J
0

Jag har gjort mycket Smycken av pärlor men det var ett tag sen nu, kanske dag att ta fram lådorna igen! Jag pysslar med många olika saker och är "periodare" =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

CarolineO
0

Jag har också köpt en del pärlor och börjat så smått =0) Men jag e inte så duktig än…

Engla
0

Jag gör egna Smycken, men mest halsband och armband. Jätteskoj, men tyvärr kostar det ju en del…Men samtidigt är det roligare att ha något personligt än något som alla andra har.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Miaa
0

jag pärlar :) har precis nu idag gjort två armband faktiskt. myycket rolig hobby!!

CarolineO
0

Kan ni inte lägga in lite bilder på det ni gör?? Jag har gjort en tråd som heter "Bilder" där man kan "skryta" lite =0)

Diana61
0

Jag har hållt på mycket med pårlor under 90-talet men gick sedan över till att brodera korsstygn så pärlorna blev liggande och ligger fortfarande. Jag har hur mycket pärlor som helst liggande men jag skall nog komma igång igen med dom. om inte annat så att brodera med dom.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

CarolineO
0

Jag funderar också på att brodera med mina pärlor, hittade ett jättefint mönster med en drake som jag blev lite sugen på.

mandymoo
0

Det låter ortoligt fint att bordera med pärlor - tror  inte jag sett något sånt. Ingen som har en bild så man får se?

CarolineO
0

Jag letar och letar, men hittar inte den bilden igen… fasen, var så sugen på den…

Maja-LenaH
0

HEJ

Jo, jag pärlar också periodvis

tillan_93
0

jag pärlar väldigt mycket jag älskar pärlor :P

siddelina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gör Smycken av pärlor, oftast till husbehov när jag känner att jag vill ha ett nytt halsband vid något särskilt tillfälle.

Sofiae
0

#12 jättesnyggt halsband!

siddelina
0

#13 Tack så mycket.