Tips på billiga, smycken
Hej!
Någon som har tips på snygga, billiga Smycken, nyckelringar eller mobilsnoddar som man kan göra och skänka som t ex vinster på barnens klassfester odyl.
Jag har funderat på berlocker i krympplast till nyckelringar eller mobilsmycken men är tacksam för fler tips.

Krokodilen var verkligen härlig. Vet du om det finns gratismönster på pärldjur på nätet? Jag har sett att det finns böcker.
http://perso.orange.fr/mk.perles/ordre%20animaux.htm
Här finns det en del. Tog en stund att klura ut mönstret men det var så enkelt för att jag skulle fatta till en början;)
//Pia

*gnuggar mina geniknölar*
Hur blir de 3D? Knyter man ihop under magen eller hur får man de 3D
Känner mig lite dum 
Ja det var det so mjag inte kopplade men det har att göra med färgerna. Jag har gjort "petit crocodile" så jag kanske kan försöka förklar med den. Själ kopplade det inte vad färgerna stod för men den gröna på bilden ska var det som är på ovansidan och det gula på undersidan så man varvar. Börja vid nosen på grön, gul grön och så gå bakåt, Se till att du börjar på mitten av tråden. Jag har en slags wire tråd så jag lägger ett slags zigzag. Det blir flexibel o rörlig på det här sättet. När jag avslutar trär jag trådarna tillbaka en bit o sen fäster den. Visra en annan bild där du ser lite zigzag.
På denna gjorde jag ingen ögla där bak då den inte skulle bli något mobilsmycke, det är det enda som skiljer från mönstret.
//Pia

Aha. Nu fattar jag :-)
Tack för hjälpen!!