Blandad kompott av mig
Väldigt fina saker du har gjort!
Tack camillaS :)
Gillar speciellt #5 och #13 väldigt fint gjort!
Var det svårt? vart köper du materialet någonstans?
Tack, va kul att få lite feedback Det uppskattas :)
Speciellt svårt tycker jag nog inte att det var, brukar har svårast att komma på hur jag vill ha upplägget, sen brukar det kunna flyta på ganska bra :) Nu är ju inte jag någon dunderscrappare och brukar sällan göra något konsekvent under en längre period, utan när jag får inspiration då kör jag, annars finns det ju mycket annat i pysselväg man kan syssla med :)
Brukar främst köpa material från panduro eftersom vi har en sådan fysikbutik i stan, annars brukar ja kunna köpa på scrapträffar, både ifrån scrapbutiker som finns på plats eller från andra scrappare som har lite loppis. Och sen har jag ju lite av en förkärlek att köpa grejer från loppis att använda, tex gamla nothäften, nån gammal bok med härlig text, blommor, spets, knappar etc. Eftersom jag sällan scrappar fotolayoter utan mest kort så behöver inte materialet jag använder vara syrafritt och då blir också kostnaderna lägre medan möjligheten att använda lite vad som mycket större. (dessutom gillar jag miljön och inbillar mig att det är bra att handla på loppis därför) :)
Försökt kommit ihog vad som använts:
#5 Är få se nu, cardstock från panduro, "designade pappret" har jag själv gjort med stämpel, bilden på damen och nyckeln är även dom inköpta på panduro, spets och band är antagligen från loppis lika så guldknappen :)
#13 Är nog det mesta också inköpt från panduro, förutom spetsen som är från min mormor, Blommorna är från loppis (gamla ljusmanchetter), och hjärtat på pinne är en gåva från en scrapträff.
Vad trevligt, Panduro är en bra affär till mycket pysselmaterial. Själv har jag aldrig hållt på med scrapping, men vem vet kanske det skulle vara något att prova.
Jag håller själv bara på med lera och gör figurer och så av det. Det är en väldigt rolig hobby det också.