Länkrensning!
Nu har vi en massa länkar som känns ostrukturerade och ikke updaterade.
Mitt mål är att radera alla länkar på länksidan den 10/10-2010.
Vill du som medlem ha kvar någon särskild länk så posta i den här tråden vilken adress det gäller och vad den sajten innehåller.
Ge även förslag på bra kategorier. Jag ser gärna att det är ganska få kategorier.
Mina förslag är just nu:
Medlemmars privata bloggar/hemsidor
Pysselshoppar
Det är varmt välkommet att lägga till nya länkar 

Jag har en länksamling på textilhantverk i fokus som ligger nålad i inläggslistan. Vidare har jag en tråd som heter "parsleys handarbetstråd" där jag samlar aktuella länkar som kan vara bra att hålla reda på, men som är för små för att få en egen tråd. Handarbetstråden är en kombination av tips- och inspirationstråd och privat arkiv. Jag har en likadan tråd på skrivlust i fokus, där jag samlar olika aktuella skrivlänkar och tips till olika hemsidor och bloggar. Något att ta efter för pyssel också kanske?
Ingen som har ngt förslag på bra länkar? 

Du kan ju kopiera över länksamlingen från textilhantverk om du vill och ev komplettera den.

Bra kategorier, tycker jag.
Jag har två länktips:
slöjdmagasinets bokförsäljning slöjd/hobbyböcker av olika slag, både nya och begagnade.
händigt.se en webshop där man gratis kan gå med som medlem och annonsera ut sina egenhändigt ihopknåpade alster till försäljning. De som driver siten tar en liten provision på det man får sålt, men att annonsera gör man gratis.
Jag är inte så "inne" i just detta med pyssel men det borde väl finnas en hel del roliga och intressanta bloggar med både pysseltips och som visar upp alster som bloggaren gjort?
Det vore roligt att se i länklistan!
Eller om någon av pyssel.ifokus medlemmar har egna bloggar eller hemsidor, de kan väl få en egen kategori? Jag tycker det är väldigt intressant att se just sådant som medlemmarna har gjort :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se