Pyssel+Julklapp
Hur mycket av erat pyssel ska ni ge bort i julklapp?
Själv så kommer jag försöka sticka så mycket som möjligt och ge bort, men det blir ju något köpt till också :)
Inte mycket, men någon klapp är planerad iaf :) Känner inte att jag är mångsidig nog för att kunna ge alla något personligt som jag gjort med just den personen i åtanke så det blir en hel del köpt med.
Paulina
För mig blir det också så mkt hemmamgjort som möjligt, men materialet kostar ju också så de blir väl inte såå mkt billigare :-/
Jag ska göra ett garage till min sons leksaks bilar. Det är väl det enda jag ska göra till julklapp annars blir det köpta grejjer
Jag mixar :) Vissa köper jag till, andra pysslar jag till och till vissa gör jag både och :D
Broderar en del, men billigare blir det som sagt inte
Den här gången tror jag faktiskt att det blir billigare med hemgjort för min del (brukar alltid bli tvärtom). Hittade bra tyg för 35kr (kommer nog bli över med) Behöver stoppning och använder ikeakudde - 12kr totalt för de tre jag tänker göra. Vete kom jag på att jag hade några kilo stående till mössen. Och en 25kg säck kostar ca 100kr så det är inte farligt heller. Kanske kommer varje julklapp kosta mig… 40kr om jag räknar högt. Minst hälften av vad jag hade lagt om jag skulle köpa. Förutsatt att allt går vägen förstås :P
Paulina

#6 Är det nån sorts vetekudde du tänkt göra?
#7 Jepp, fast en sötare, personligare och roligare variant :)
Paulina

Vad kul. Glöm inte visa bilder sen 
Självklart! 
Paulina
Vad roliga idéer ni har! :)