butik på nätet?
Hejsan allesamman!
Tänkte hör om någon har nån bra idé på en bra/billig butik för cernit eller fimo-lera på nätet. Panduro vet jag ju redan om, men de har en tendens attv vara mycket dyrare än andra. Jag har kika tpå länklistan i forumet men det var mest om Smycken där..
mvh /Nettan75
www.cchobby.se har olika leror :)
Jo jag hittade dem, har du nån erfarenhet av dem? Tänkte om de är tillförlitliga etc..
jag handlar jättemycket från dom, dom är jättebra! det är ett stort företag så dom är seriösa :)

Jag har också handlat mycket där. Dom är tillförlitliga!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Tackar för svaren! Då ska jag genast förkovra mig i deras utbud!
Jag köpte nyss från artistica.nu
Bra leveranstid (beställde sent på tisdagen, posten hade paketet på torsdagsmorronen) och hyfsade fraktkostnader. Kostar lite mer än cchobby (tror det var där jag kollade först) men det jämnade ut sig på fraktkostnad.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Kolla slöjd och detaljer
Cchobby.se hade väldigt dålig hemsida (jag hittar knappt) har dom verkligen fimolera där elr är det bara jag som är trög? :p
Nån som känner till några fler nätbutiker med fimolera?
Creative Company (cchobby) har inte fimo men en del andra polymer-leror. Tror de har cernit o en annan, som jag inte minns namnet på. O ja, de har en rörig sida. O inte helt lätta att ha med att göra alla gånger, vet flera storhandlare som svurit på att inte ha med dem att göra igen. Men, de är billiga…
Slöjddetaljer har inte fimo, bara cernit.
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Jag har handlat många gånger från cchobby och är jättenöjd. Är det något som blir fel så är det bara att ringa så fixar dom det. Det går att beställa papperskatalog.
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken