Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettfrågor-o-svar
Läst 2338 ggr
[Dandelion1000]
0

Dela med oss!

Hejsan!

Låg i badkaret och kom på en lysande idé. Att vi kanske alla kan hjälpa till att skapa en tråd där vi delar med oss om inredning i hemmet som man kan göra själv. Allt från badrum till garderober!

Har du några bra sidor där folk tipsar om hemmagjord inredning, eller du kanske har en bra idé?

Vi kör helt enkelt: DELA MED OSS!

Vad tycks? Är jag ute och cyklar?  Tyst
(vi kanske borde ha en kategori som heter övrigt?)

beem
0

Jättebra ide.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Sephrenia]
0

tänkte nästan göra en interaktiv blogg om det innan jag fick för mycket privat att göra..

beem
0

Hm - det blev inte mycket respons på ett bra förslag - undrar varförObestämd

[Dandelion1000]
0

Här kommer en jätte gullig mobil gjord av pappers blommor. Kanske skulle passa utmärkt på balkongen om man laminerade blommorna :)

Snygg mobil!

beem
0

Åh den var riktigt fin.

[Sephrenia]
0

Åååh vilken fin.. men ska jag berätta min Idé?? En blogg som heter något med iFokus alt en bilddagbok, tagga på något sätt så det är lätt att hitta och sen får alla som vill vara med inloggnings uppgifter så kan alla posta ideér för jag tycker det är små svårt att hitta här ibland.. spec om jag sätt en ide i en tråd som jag ej minns namnet på.

Meningen är ju inte att vi ska vara aktiva och diskutera på bloggen eller vad det blir utan för att lättare hitta och så kan den kopplas centralt till denna sida så att man kan tala om det här.