Göra en aerobicspall?
Jag funderar på hur svårt det egentligen är att göra en aerobicspall. Det borde väl vara hur lätt som hellst. Någon som har förslag på hur den kan se ut? Hur hög den ska vara?
Oj jisses, vilket material vill du använda?

Höjden på en stepup bräda beror lite på hur långa ben man har och hur vältränad man är. Sen beror det ju på hur du tänkt träna på den. Tror våra brädor från Reebook är ca 25cm höga i lägsta nivån. Ju högre desto högre får man ju lyfta benen= jobbigare.
Material…. hm måste vara lite lagom svikt, å så får det ju inte vara för halt. Men visst borde det gå att snickra ihop en låda med gummimatta på och kanske under också så att den inte glider iväg när du steppar loss ordentligt…
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
#1. Trä borde väl vara enklast och billigast. Kanske sätta dit en bit gummimatta över för att få den lite mjukare har en gammal yogamatta jag tänkte använda. Men vet inte riktigt hur hög den ska vara, hur bred m.m.
#2. Jo kanske det. Men den högsta är 25, jag har som sagt ingen koll för fem öre på hur de fungerar. Tänkte att det kan vara roligt att ha något att göra. Lite ovanligt. Jag har en kompis som bundit ihop böcker men de nöts rätt rejelt och har inga jag vill bl av med.
Vi får se hur jag löser detta. =)