Pysselträff i Sthlm!
Nu kör Söderscrappen/söderpärlan igång igen!
Ny och ljusare lokal, dock ej så centralt men jag hoppas ni vill komma ändå! Från och med nu träffas vi i trevliga Hökmossens Gård.
20 platser står till ert förfogande och det är tre söndagar inbokade under våren.
Var: Hökmossens Gård. Hökmossen/Hägersten, Buss 147 ca 8-10 min från Liljeholmen (Sthlm)
När: 24 januari, 7 mars & 9 maj 11.00-22.00
Hur: Du som vill pärla pärlar, du som vill scrappa scrappar och du som vill sticka stickar… har du en annan hantverkshobby du vill utöva är du lika välkommen! (sömnad och snickeri kan dock bli lite knivigt utrymmesmässigt
)
Kostnad: 150 kr, i det ingår lokal, frukt, godis och vatten hela dagen, eftermiddagskaffe/te med tillbehör samt rejäl kvällsmacka. Lunch köper man själv på den lokala pizzerian eller tar med egen (micro finns).
Jag hoppas vi ses i vår!
/Lina
Maila anmälan på lina[snabel-a]bingmert.se. Då samma info ligger på flera forum tar jag in anmälan via mail och inte via tråden, jag kommer dock kolla av trådarna kontinuerligt och svara på ev. frågor.
Obs. Glöm ej att skriva vilket datum du vill anmäla dig till!
//Arrangör av Sveriges största pärlträff, Facett.STHLM
Min avsomnade hobbyblogg
Kurser i smyckestilverkning och scrapbooking
"Showroom" för byLina//

Puttar upp den här tråden då det har blivit avbokat på söndag på grund av för lite deltagare. Det vore ju jättekul om det skulle bli av i mars tycker jag…
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"
Tack! :-)
Min avsomnade hobbyblogg
"Showroom" för byLina//
jag är nog lite intresserad av att delta, men kan tyvärr inte ge klartecken än.
Maila när du vet, än finns platser kvar till både mars och maj.
Min avsomnade hobbyblogg
"Showroom" för byLina//