Pyssel iFokus

Pyssel

Etiketterpapperspysselscrapping
Läst 5956 ggr
razina1
0

Korttillverkning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det fler än jag som är galen i att göra kort?

Lägg gärna ut bilder på kort ni gjort i denna tråden, så vi kan inspirera varandra Skrattande

Här kommer bilder på några jag gjort.

razina1
0

Grattis-kort

razina1
0

Happy new year :)

razina1
0

Sweetheart

Faxlin
0

Vilka snygga kort du gjort. Hoppas fler visar vad de har gjort för några. Sådana här trådar är otroligt inspirerande.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

razina1
0

#4, Tack Glad Ja visst är det… hoppas få se många bilder på kort ni andra pysslat ihop!

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Jättefina kort, gillade verkligen det nyårskortet med "2010" Skrattande

Jag tycker det är väldigt roligt att göra kort, sen inte alltid man hinner göra så mycket inte. Gjorde iallafall några julkort,  ett som jag akuktionerade ut till förmån för hemlösa katter

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Det andra la jag aldrig ut, var tanken det med. Lite udda med ett lila julkort, men jag utmanade mig själv lite att inte göra ett traditionellt ett

razina1
0

#7, Dina kort var superfina! Glad Gillar verkligen det första, tycker det är så fint med papper med gammeldags text som du har i bakgrunden.

Idag var jag på Panduro och shoppade lite på rean, så ikväll blir det nog ett par kort till :) Tycker det är jättekul att göra, även om man inte ska ge det till någon :)

razina1
0

Det andra var jättefint det, speciellt med den söta lilla katten :)

Aviendha
0

Åh, vad underbara saker! Skulle vilja våga och kunna börja scrappa, det finns ju så fantastiska saker man kan göra av det! Får sätta upp det på min allt växande "att testa"-lista ;)

velepa1986
0

Använder man nån typ av schablon när man skriver? Bokstäverna och nummren är så fina, och nummren är likadana allihopa. Väldigt fiina

Sandra

Besök gärna
http://vitaunika.com/

Puma77
0

#7 vilken gullig stämpel du har på kortet;)

Här är ett av de som jag gjort nu i vinter.

//Pia

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Visst är det, fick den av jordens snällaste puma Skrattande

Puma77
0

Haha undrar vem det kan vara;)

//Pia

SusannAlg
0

Jag gillar också att göra kort, men oftast blir det i panik inför nån födelsedag…..

Jag gör alltid hemgjorda julkort till jul.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

CarolineO
0

Jag får sällan tummarna loss, det blir mest när pysselvänner fyller år. Då skulle man ju få skämmas om man kom med ett köpt kort, hehe!

razina1
0

#11, om det var mina du menade så är det stämplar jag använde :)

Har blivit en hel del kortscrappande på sistone då jag bränt nästan alla julklappspengar på panduro… Skäms Ska bara försöka få arslet ur och ta lite kort så småningom så ni kan få se ;)

velepa1986
0

Ja de va dina #17, tack för svar. Väldigt fina!

Sandra

Besök gärna
http://vitaunika.com/

[TrevorS]
0

Jag tror jag hittat en ny hobby faktiskt. =)

Anfa
0

Jättefina kort! <3

Vad använder ni för pennor eller färger när ni färglägger stämplarna? Tungan ute

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Jag har ju inte färglagt så mycket men det lilla är med Promarker pennor.

Anfa
0

Okej, synd att de är så dyra :/

razina1
0

#20, jag använder oftast vanliga färgpennor, men om jag har bläck till stämplar i bra färger duttar jag av lite på ett akrylblock och använder en "stomp" (tror det heter så..?), en "penna" av papp som man kan dutta i färgen och måla lite med.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

#20 man kan ju använda akvarellpennor med

Anfa
0

Okej, tack för alla bra tips på pennor Glad Håller utkik på tradera ;)