pyssel hörna
Nu har jag slitit hela morgonen och mina slitningar har gett världens nöjdaste resultat.
Nu har jag äntligen fått min alldeles egna lilla hörna på övervåningen där jag kan sitta och pyssla, sy och måla helt ensam ;D.
Jag är galet nöjd, men jösses vad saker man har när man samlar allt på ett och samma ställe.
Sambon min höll på att tappa hakan när vi bärde upp allt.
Tror jag var en speciallist på att gömma alla sakerna ;)
// Liinda

Härligt med en egen hörna!!! Själv har jag redan börjat planera vad jag kan ha i alla rum när barnen flyttar hemmifrån…. syrum, pärl-rum och övrigt pysselrum…. fniss…. äldsta barnet är dock bara 14 och yngsta 7, så det dröjer nog… får nöja mej med lilla sy-rummet som är både sy, pyssel, pärl och dessutom datarum…. bättre än inget alls!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken

Om jag njuter… Älskar det =)
hehe , du får be barnene dela rum ;P
// Liinda

LiindaH Skulle nog inte uppskattas……

hehe nej det kan jag förstå..
Jag har "turen" att ha 2 sovrum över för mina framtida barn ;D
// Liinda

Passa på att inreda din pysselhörna där vet ja!!! TVÅ rum dessutom!!!

hehe nja… det ena rummet är mera katternas hörna och det andra är ett ehum gästrum ;P
Just nu behöver jag inte större. Men med tiden så kommer jag nog behöva, iallafall med mina planer.
// Liinda

Jag har min hörna i sovrummet o det stör mig.. vi har bara en två men letar större nu så vi kan ha ett pyssel/data rum o ett gäst rum som blir barnrum när det kommer.. förr satt jag vid köksbordet men sambon börja klaga då vi käka middag i vardagsrummet andra veckan i rad så då inredde vi en plats i sovrummet o det är bättre! nu håller jag på att rensa ur bland Scrapbooking för att sälja o bland alla pärlor oxå för att få ny plats till nya saker

Ooh vad mysigt :)
Ja vi funderar på att flytta vårat sovrum till övervåningen så ska jag fixa pyssel hörna här nere..
Sen ska jag få en gammal dator av grannen så jag kan ha mönster och tips på den datorn :) me like :)
Ooh du får ta bilder och sätta pris på det du ska sälja och skicka till mig. :O
// Liinda

Ska du sälja på Tradera?