Mini-Ramar?
Jag ser mer och mer över nätet, halsband där berlocken är en ram som dom själva satt in valfri bild i (och ibland smyckat med spets osv).
www.flickr.com/photos/indygrrrl/3203582293/
www.flickr.com/photos/thelovelyteaspoon/3507611788/
www.flickr.com/photos/thelovelyteaspoon/3491828425/
Min fråga är, går såna smyckesdetaljer ens att få tag på i Sverige?
Och om det går, vart då någonstans?
Jag blir ju avundsjuk på alla andra och vill också pyssla med dom 
Tacksam för svar 
Hmmm, jag gjorde texterna till länkar, men det fungerade inte… Så jag tog bort det igen!
Får bara upp att sidan inte kan visas?
Hm, jag har inte sett några sådana. Men en tjej som jag tycker har bra saker och är väldigt trevlig är på www.anjalu.se
Du kan ju alltid testa och ta kontakt med henne och se ifall hon har kontakter och kan ta hem sånna som du får köpa? Man kan ju inte få mer än nej 
#2 Den sidan var helt OK. Lite dyrare än pearlized med sötvattenspärlor, men fraktfritt iaf 
Japp, just det fraktfria är kanon när man bara ska ha några stycken för man planerat som en nöt 

#2 Ok, jag ska kontakta henne om jag inte hittar några :P
Kanske är det sånt (en del av dom) som man har tur och hittar på loppis eller second hand…Misstänker det nästan x)
känner igen en av ramarna där som är en liten gjutning i troligen gips men restrerande vet jag ej inte.
Hej!
Såg att detta är en gammal tråd, men jag svarar i alla fall om du fortfarande är på jakt. Mitt tips när jag kollat på bilderna är att leta efter tavelramar till Dockskåp. Kolla tex här så ser du lite olika varianter: