Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettsmycken
Läst 2626 ggr
Chrome
0

Smyckestillverkning

Hej jag undrar vart man får tag på material till att göra egna Smycken. Jag skulle gärna vilja börja med det.

MVH Agnes

Allamej
0

Jag sammanställde en rätt bra tråd på Smyckestillverkning :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

CarolineO
0

Det finns en del bra trådar här också…
Kolla t.ex. in denna

Kika också bland sajtens länkar

Chrome
0

Jag hittade sajten senare igår kväll men jag tackar och bugar för länkarna. Skrattande

MVH Agnes

CarolineO
0

Fick du tag i några delar?

Har du gjort ngt än?

Visa gärna bilder   Skrattande

Chrome
0

Nä jag har inte gjort några än. Vet inte riktigt vad jag skall göra och vad som behövs. Skäms

MVH Agnes

CarolineO
0

#5  Jag har flyttat fram en artikel med lite tips till förstasidan här på sajten   Glad

Aviendha
0

Jag började med att köpa ett superbilligt kit som inehöll allt plus beskrivning för att göra ett armband, bara den biten fick mig att komma över det första steget, för då hade jag ju fått en liten inblick i vad man behövde.

Verktyg är bra att ha :) Sen så är det bara fantasin som sätter gränser, kedjor, bindöglor, wire och klämpärlor eller snören, eller varför inte blanda dessa :)

Lycka till!

Chrome
0

Tack skall kolla upp lite mera. Tjejerna har ett lite glaspärlekit som jag snodde och som jag tänkte använda mig av.

MVH Agnes