Målar gärna
Jag älskar att pyssla med allt. Har gjort egna schabloner nu och skall dekorera i vår lägenhet med. Nu har jag målat upp fåglarna ovanför dörrposten. Målat väggarna i ljustljust magnolia först, nu dekorerar jag sen skall jag måla listerna.
Tänkte dekorera en liten helvägg med olivgröna rankor och hänga en tavla sedan med skogsmotiv i mitten. Bild kommer när det är färdigt.
Här är fåglarna jag gjorde idag.

Åh, vad fint! 

Så fint det blev :0) Blir säkert fint det andra med, kul att se bild sedan ;0)
Jätteläckert.
//Pia

åhh, tack 
Nu blir jag verkligen sporrad. Kan tillägga att det andra kan ta lite tid då jag endast kan måla tio löv i taget sedan måste vila axlarna. Har en whiplash som gör det ont att måla då man spänner sig så. Men bild kommer

URSNYGGT! Förstår att du blir trött i axlarna, vilket pilljobb. Skall bli roligt att se när det är färdigt med fjärilarna på plats.

Jag började igår att skissa på fjärilar. hittade inga på nätet. så man får hitta på lite själv då. Har hunnit halva väggen med rankor nu. håller på med för mycket projekt. Målar i trappuppgången här hemma också. Vi bor i ett tvåfamiljshus. Har målat vår gemensamma uppgång i magnolia, mörkrött, svarta gammaldags mönster. Skall ta ett kort sen när det är färdigt där.
Gud vad duktig du är!
Det ända jag har målat är ett träd, det blev iinge bra, jag kan sätta in ett kort om ni vill se…?

Så snyggt!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Åh, jag verkligen älskade fåglarna! Har själv några helvita väggar i vardagsrummet, så nu är jag jättesugen på att måla en eller några fåglar någonstans!
/Anneli
SNYYYYYYYYYGT! Själv tänkte jag måla ett recept på väggen i köket.
#13 Det skulle ju vara fäckt :-D
Vilken bra idé!